Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Jeg er enig i at vi ikke må bytte ut Ancelotti nå. Vi kan ikke hive han på dør selv om laget presterer dårlig i en ikke overdrevet lang periode, til tross for denne dårlige periode n hadde vi muligheten til å hente oss inn i gullkampen igjen. Han er en dyktig manager og har blitt kåret til månedens manager tre ganger i løpet av Chelsea-karrieren og spillerne er veldig fornøyde med ham.

 

Jeg vil ikke at vi skal hive oss over overgangsmarkedet i sommer, men heller satse på Sturridge og Torres på topp. Drogba og Anelka er ferdige i Chelsea om ikke så lenge og tror de vil gjøre større nytte som innbyttere som kan snu kamper ved mindre vi selger dem i sommer. Vi har egentlig det vi trenger av spillere, det vi må fokusere på er erstaninger som på sikt kan ta over for gamle travere som John Terry, Frank Lampard, Ashley Cole osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Engelsk media i et nøtteskall; Rooney banner i kameraet etter et hattrick og blir slaktet. Essien tar denne taklingen, http://3.bp.blogspot.com/-W-GDCCOAoAI/TZjfbly20sI/AAAAAAAAAWI/UcxHxzXgCVY/s1600/essienp.jpg, men ingen ramaskrik. Seriøst, den taklingen er så stygg den.

 

Det var mot stoke? Så hele den kampen og kan ikke huske en taklig så stygg som den der. Den er alt fra pen. Men har på følelsen bildet ljuger litt, for jeg hadde husket en slik takling, og det hadde engelsk media også.

Lenke til kommentar

Det er forskjellen på en stor klubb som alltid er i søkelyset og en blek etterligning, Hoffyloffy. Jeg er reglerett paff over at Rooneys "fuck" nå er førsteside stoff, men jeg burde visst bedre og forbredt meg på at det verste.

 

2 kampers ban for å gi utfordrerne en hjelpende hånd? I think so.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Engelsk media i et nøtteskall; Rooney banner i kameraet etter et hattrick og blir slaktet. Essien tar denne taklingen, http://3.bp.blogspot.com/-W-GDCCOAoAI/TZjfbly20sI/AAAAAAAAAWI/UcxHxzXgCVY/s1600/essienp.jpg, men ingen ramaskrik. Seriøst, den taklingen er så stygg den.

 

Det var mot stoke? Så hele den kampen og kan ikke huske en taklig så stygg som den der. Den er alt fra pen. Men har på følelsen bildet ljuger litt, for jeg hadde husket en slik takling, og det hadde engelsk media også.

 

For å være ærlig så vet jeg ikke. Den ble lagt ut på twitter av en United-skribent. Han nevnte den i forbindelse med Rooneys banning, så jeg antok at det var mot Stoke.

 

Edit: Det var mot Stoke.

 

http://imgnook.com/y3mo.gif

 

Ser ikke fullt så ille ut der, men allikevel. Tofoters med strake ben skal være ut. Ikke første gang Essien har en slik.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Gleder meg til å se Sturridge i Chelsea-trøya igjen, jo mindre han blir i Bolton (tviler). Han bør definitivt satses på. Men om enten Drogba eller Anelka forsvinner til sommeren så ser jeg gjerne at en ny spiss kommer inn, da angrepsrekka blir ganske tynn uten dem.

Lenke til kommentar

Nei, det er nettop det jeg føler at den ikke blir. Jeg vil helst se at en av dem forsvinner til sommeren slik at Sturridge har lettere for å komme seg til en startsplass på laget. Sturridge og Torres på topp samt Kalou og Drogba som innbyttere. Drogba er gammel og går mot slutten av sin karriere, jeg mener vi bør slippe de yngre til og heller ha Drogba som en superinnbytter som kan komme inn og snu kamper. Jeg ser derfor helst at Anelka forsvinner.

Lenke til kommentar

Enten anelka eller drog må dra til sommeren. Helst drogba i mine øyne, da han har et altfor stort ego til å slite benken. Noe som igjen kan skape uro i gruppa. Når det gjelder Sturrige, tror jeg ikke han har arbeidsmoralen som trengs for å nå toppen. Tror han max blir den nye Defoe. Så med det sagt, vil jeg ha inn en ny spiss til sommeren. Med Aguero må vi endre spillestil, Neymar er overpriced, mens Lukaku har jeg aldri sett spille. :hmm:

Lenke til kommentar

Du mener Drogba har et større ego enn Anelka? Jeg er uenig, og etter det man hører er Drogba mye bedre likt. Det stemmer også overens med tidligere erfaringer med Anelka. Nå sier jeg ikke at Anelka er mislikt, men jeg tror ikke Drogba skaper noe mer uro enn Anelka på benken. I tillegg tror jeg Drogba har mer å tilføre rett fra benken enn Anelka når han blir eldre.

 

Jeg tar fortsatt meg selv i tenke tanken på om Drogba hadde kommet til oss istedenfor dere. Mener han har vært vel så viktig for deres suksess som Lampard og Terry. Når han i tillegg er blitt en kjernekar så ville hvertfall ikke jeg kvittet meg med han med det første.

Lenke til kommentar

..

 

Scolari har fortalt at Drogba var et stort problem under hans regime på Brua. Når sesongen startet var drogba ute med skade og anelka ble mannen på topp. Når han så i November ble frisk igjen, forventet han å komme rett tilbake i startoppstillingen. Selv om anelka var PLs toppscorer. "Drogba trodde han var den største stjernen i stallen og jeg hadde konflikter med ham.", har scolari sagt. Har han blitt voksen på to år? Kanskje, men jeg har mine tvil.

Lenke til kommentar

..

 

Scolari har fortalt at Drogba var et stort problem under hans regime på Brua. Når sesongen startet var drogba ute med skade og anelka ble mannen på topp. Når han så i November ble frisk igjen, forventet han å komme rett tilbake i startoppstillingen. Selv om anelka var PLs toppscorer. "Drogba trodde han var den største stjernen i stallen og jeg hadde konflikter med ham.", har scolari sagt. Har han blitt voksen på to år? Kanskje, men jeg har mine tvil.

Scolari var da også en mann flere Chelsea-spillere ikke akkurat har pratet om i de beste ordlag etterpå. Og Drogba var den største stjerna i stallen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...