Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, tror jeg står over det. Har en kamerat som skal til Paris straks da.

9636117[/snapback]

 

Du kan jo eventuelt bestille den på hjemmesiden deres da. Men blir jo over tollgrensen osv da. Men det er jo opp til deg hvor mye du har lyst på den. ;)

9636132[/snapback]

Den havner på €24.58 før frakt når fransk mva er trukket fra, så godt under mva-grensa. Frakt er dog relativt dyr, €10.75.

Lenke til kommentar

Hva skal man gjøre hvis man har kjøpt en film hvor de ikke snakker engelsk (Apocalypto for den som lurte), og det er kun fransk og nederlandsk tekst. Var på flyplassen i Amsterdam og røsket med meg noen filmer uten å se på baksiden av coveret og dermed ente jeg opp med Apocalypto uten engelsk eller norsk tekst.

Lenke til kommentar
Hva skal man gjøre hvis man har kjøpt en film hvor de ikke snakker engelsk (Apocalypto for den som lurte), og det er kun fransk og nederlandsk tekst. Var på flyplassen i Amsterdam og røsket med meg noen filmer uten å se på baksiden av coveret og dermed ente jeg opp med Apocalypto uten engelsk eller norsk tekst.

9639440[/snapback]

 

Sette den i hylla og kalle det en kuriositet eller selge den :)

 

Gikk på den samme smellen med Dobermann når jeg kjøpte den fra DVDfromKorea for et par år siden eller noe sånn, kun koreansk tekst :p

 

Jeg byttet den inn et annet sted uten å si så alt for mye om den saken for å si det sånn, det ville ha kostet meg mye mer å sende den i retur siden det var min feil...

Lenke til kommentar
Hva skal man gjøre hvis man har kjøpt en film hvor de ikke snakker engelsk (Apocalypto for den som lurte), og det er kun fransk og nederlandsk tekst. Var på flyplassen i Amsterdam og røsket med meg noen filmer uten å se på baksiden av coveret og dermed ente jeg opp med Apocalypto uten engelsk eller norsk tekst.

9639440[/snapback]

 

Haha.. Leste det litt fort og tenkte at det var den samleutgaven av 300 som ikke hadde engelsk tale eller tekst :p

Lenke til kommentar
Du kan jo rippe DVD-en og legge til norsk tekst og så brenne den ut. :hmm:

9639847[/snapback]

 

Blir jo feil å brenne den ut da. Samtidig så er det ikke alle dvd spillere som tar brente plater heller så da får jeg bare leve med det.

 

Det blir vell sikkert så jeg kjøper filmen når den kommer på tilbud en eller annen plassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...