Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er Lotr Limited Editon det samme som Lotr Extended?

Så ikke at jeg hadde postet en post over  :blush:

9646039[/snapback]

 

Limited edition er både kino versjonen og extended versjonen på en og samme plate. Men det er en dobbeltsidig plate så du må snu den midt i filmen. Og så er covrene på limited edition utgaven mye penere da. :D

Lenke til kommentar

Se The Pretender 2001 først, så får du med deg handlingen fra den cliffhangeren i siste episode av serien. Filmene er desverre litt skuffende, spesielt den siste. Men hvem vet, kanskje du liker de bedre? Uansett litt greit å få vite hva som skjedde etter cliffhangeren :)

 

Er lenge siden jeg har sett noe til Michael T. Weiss nå. Lurer på hva han driver på med.

Lenke til kommentar
Er Lotr Limited Editon det samme som Lotr Extended?

Så ikke at jeg hadde postet en post over  :blush:

9646039[/snapback]

 

LOTR Extended har langt mer bonusmateriale enn limited, mens limited har en dokumentar du kun finner på limited edition.

 

Big Fish var en fantastisk film, Tim Burton utfolder seg visuelt, mens det samtidig på herlig vis tar opp de essensielle spørsmål.

 

Og jeg må si meg totalt "blown away" av skuespillerne, da spesielt Albert Finney og Ewan McGregor.

 

Den kan helt klart anbefales til alle som er påjakt etter et velspilt og godt gjennomført drama.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Litt på etterskudd....9.9.07 markerer 10 år siden Burgess Meredith døde , noen av hans roller :

 

Pingvinen , Batman-serien

Mickey , Stallones mentor Rocky I-III

far'n til Jack Lemmon , Gretne Gamle Gubber

 

 

:love:

Lenke til kommentar
Rules of Attraction overasket også meg stort da jeg så den, svært god film, som jeg føler ikke har fått den anerkjennelsen den fortjener. Både filmens stil, og handling er på ett veldig høyt nivå.

9648290[/snapback]

 

Enig. Stilen var det første som slo meg, og at den kanskje er markedsført litt feil. Intrykket jeg har fått av trailere osv er at den er en slags mainstream holywood college-film om kjærlighet og tenåringsproblemer, men den var mye "mørkere" og mer brutal en hva jeg hadde trodd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Rules of Attraction overasket også meg stort da jeg så den, svært god film, som jeg føler ikke har fått den anerkjennelsen den fortjener. Både filmens stil, og handling er på ett veldig høyt nivå.

9648290[/snapback]

 

Jeg er også en liten skapfan av RoA, faktisk. Den har en sinnsykt fet splitscreen-scene mot slutten. Dere som har sett den vet hva jeg snakker om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...