Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Det var det jeg trodde også :wee: Men hvordan fant de ut det? Kan du utdype litt mer?

9630225[/snapback]

 

 

De fant det ikke ut, det er hele opplegget. Det er en stund siden jeg så den, men greien er at man mistenker alle, bortsett fra han som egentlig er Keyser. Så han slipper unna, og lurer politiet trill rundt.

 

9630241[/snapback]

 

Men finner ikke politimannen det ut når han ser alle navnene Verbal Kint brukte på korktavla si og rundt omkring i kontoret sitt?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var det jeg trodde også :wee: Men hvordan fant de ut det? Kan du utdype litt mer?

9630225[/snapback]

 

 

De fant det ikke ut, det er hele opplegget. Det er en stund siden jeg så den, men greien er at man mistenker alle, bortsett fra han som egentlig er Keyser. Så han slipper unna, og lurer politiet trill rundt.

 

9630241[/snapback]

 

Men finner ikke politimannen det ut når han ser alle navnene Verbal Kint brukte på korktavla si og rundt omkring i kontoret sitt?

 

9630303[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Man skulle jo tru det. Han prøver også å stoppe ham, men uten nytte.
Lenke til kommentar
Det var det jeg trodde også :wee: Men hvordan fant de ut det? Kan du utdype litt mer?

9630225[/snapback]

 

 

De fant det ikke ut, det er hele opplegget. Det er en stund siden jeg så den, men greien er at man mistenker alle, bortsett fra han som egentlig er Keyser. Så han slipper unna, og lurer politiet trill rundt.

 

9630241[/snapback]

 

You prodigy, you.

 

Hvis du ikke skjønte filmen, så er du kanskje ikke klar for den enda. Den er strengt tatt ikke akkurat komplisert.

9630270[/snapback]

 

Jeg synes den ble litt komplisert noen ganger fordi det var en god del navn og ting man måtte huske for at det skulle bli noen sammenheng.

 

Men jeg har kjøpt meg The Rocky Anthology. Så nå skal jeg kose meg hardt med Rocky fordi jeg har aldri sett noen Rocky-filmer :blush:

Lenke til kommentar
You prodigy, you.

 

Hvis du ikke skjønte filmen, så er du kanskje ikke klar for den enda. Den er strengt tatt ikke akkurat komplisert.

9630270[/snapback]

 

Haha, det er bare lenge siden jeg så den. Når jeg skulle forklare nå hadde jeg bare

 

bilde av Keyser som går mot bilen og slutter å halte inne i hodet mitt, og baserte forklaringen min på det. ^^

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
You prodigy, you.

 

Hvis du ikke skjønte filmen, så er du kanskje ikke klar for den enda. Den er strengt tatt ikke akkurat komplisert.

9630270[/snapback]

 

Haha, det er bare lenge siden jeg så den. Når jeg skulle forklare nå hadde jeg bare

 

bilde av Keyser som går mot bilen og slutter å halte inne i hodet mitt, og baserte forklaringen min på det. ^^

 

9630354[/snapback]

 

Det var ikke til deg det siste jeg skrev. Det var til han som stilte spørsmålet. Du skjønte tydeligvis filmen.

Lenke til kommentar

Ok, ta dette med mange tonn med salt, det er kun et rykte (men ettersom det kan gi en artig diskusjon, så slenger jeg det ut). Ryktet går nå ut på at alle 7 hovedpersonene i JL er hyret inn. Fint lite om hvem som skal spille hvem, men følgende ryktes å være Batman:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
247774~Josh-Hartnett-Posters.jpg

 

Men på den andre siden, det er kun rykter. Kan jo være det like godt er Supermann han er aktuell for. Andre rykter går ut på at Ryan Reynolds, Joaquin Phoenix, Tyrese Gibson, Tom Welling og Nathan Fillion er akutelle til diverse roller. Bare for å nevne noen.

 

Men som nevnt, ubekreftede rykter (i tilfelle noen ikke fikk det med seg)

 

Edit: Enda mer (ser ut til at det er mer hold i ryktene):

 

Robert Sanchez (Admin)

 

Admin

 

Posts: 157

 

 

Re:Justice league and man of steel updates 2007/10/04 01:24

Hey Guys/Gals

 

Sorry about the lack of solid Justice League news, people are being very quiet but I did get an a call from an agent friend of mine from ________ just a few minutes ago and told me that as of yesterday Welling was still in negotiations.

 

So what has been going on? First let me try to explain a little about the New York Times article, they were wrong, almost.

 

Pretty simple, I have been told by various sources that this film is moving forward 100%. So is Justice League green lit? "Officially" no, why? The movie is officially in "Prep" and could stay in prep mode til about 6 weeks before cameras roll. The reasons studios do this is because once a movie is officially green lit then that is when the studios have to start paying off producers and so on and so on.

 

By keeping it in pre-production they can hold on to their cash a little longer. This happens all the time and is not new in Hollywood. Pre-production is full steam ahead with all departments working full time on the project.

 

In regards to Tom Welling, we have been reporting for awhile that WB execs want Welling but that it was always Gough/Millar who were causing problems, they want to be producers on the film. It's always about the dough, fair enough.

 

I am hearing that key roles have been filled but I haven't been able to get any confirmations of which ones.

 

I have read what Countingdown is reporting, sound plausible, I think Friday may be a little pre-mature, but who knows.

 

Oh, almost forgot, the script is complete and has been complete for a bit, who knows maybe a review will pop online sometime soon

 

Yes friends, Justice League is coming summer of 2009.

 

http://www.iesb.net/index.php?option=com_f...20&id=1445#1445

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Angående The Usual Suspects, så gir jeg et lite hint: (spoiler)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Kaffekoppen som detter i gulvet veldig nært slutten av filmen er av merket/lagd av Kobayashi, et navn som Verbal (Spacey) brukte i fortellingen sin til politiet.
Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Nettopp kommet hjem fra skoletur til Frankrike. Mens jeg var der kjøpte jeg den fineste utgaven av en DVD jeg noensinne har kommet over. Filmen var 300 og jeg kjøpte den på en butikk som heter Fnac. Vet ikke om det er noen her som vet om den butikken? De hadde værtfall et meget stort utvalg på filmer og andre teknologiske duppeditter.

 

Skal legge ut noen bilder av DVD-en litt senere når jeg har fått pakket ut kameraet mitt fra kofferten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Fnac er en større kjede tror jeg. Kjøpte meg et par DVD-er der selv sist gang jeg var i Frankrike (Robocop hvis jeg ikke husker helt feil :D).

 

Når det gjelder DVD-en din; hva er det som gjør den så lekker?

Lenke til kommentar
Fnac er en større kjede tror jeg. Kjøpte meg et par DVD-er der selv sist gang jeg var i Frankrike (Robocop hvis jeg ikke husker helt feil :D).

 

Når det gjelder DVD-en din; hva er det som gjør den så lekker?

9635381[/snapback]

 

Den er så gjennomført bra. Er ikke et helt vanlig dvd cover, men avlang slik at de to discene får plass ved siden av hverandre på langs inne i coveret. Og så er det med en bok om hvordan de laget filmen + 10 bilder fra filmen. Litt vanskelig å forklare mer hvordan den er. Skal skynde meg å få lagt ut noen bilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...