Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre om virkelig digger Riddick (Vin Diesel)? Altså filmkarakteren i både Chronicles of Riddick og Pitch Black?

 

Det oser av ren råhet her!

9247211[/snapback]

Synes han gjør en grei jobb, men likte ikke egentlig noen av de filmene. Synes rett og slett de var litt kjedelige.

Lenke til kommentar
Noen andre om virkelig digger Riddick (Vin Diesel)? Altså filmkarakteren i både Chronicles of Riddick og Pitch Black?

 

Det oser av ren råhet her!

9247211[/snapback]

Synes det er en bra karakter ja, liker også filmene. Det er slett ikke verdens beste filmer eller skuespillerprestasjoner, men underholdningsverdien er likevel høy i alle fall for min egen del.

Lenke til kommentar
En annen film å anbefale er Fractions, med Anthony Hopkins! :) Likte den veldig godt... veldig tøffe replikker, synes jeg! :thumbsup:

 

Filmen heter Fracture.

 

Hvor kan jeg få 300 på BLU-RAY billigst? Vil helst ha norsk undertekst da :)

 

Skal du ha den på Blu-Ray med norsk tekst kommer den ikke før 22. august. Den vil vel gå for rundt 200,- (DVDStrax har den til 199,-).

Endret av _crs_
Lenke til kommentar

Hahaha, etter å ha sett her så fikk jeg skikkelig lyst til å se den nye Bratz filmen :D

 

Og når jeg gikk litt nedover så jeg at House of the Dead lå på # 22 og Alone in The Dark på # 39, noe som var herlig :D For bestekompisen min mener at begge to er bra filmen, men ærlig talt, de suger bolle!

Lenke til kommentar

Bør jeg se "Flags of our fathers" på nytt før jeg ser "Letters from Iwo Jima". Hr ikke sett "Foof" siden den gikk på kino, men kjøpte begge på DVD i går. Henger historiene sammen fortellermessig, på andre måter enn at det er fra det samme slaget?

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Bør jeg se "Flags of our fathers" på nytt før jeg ser "Letters from Iwo Jima". Hr ikke sett "Fouf" siden den gikk på kino, men kjøpte begge på DVD i går. Henger historiene sammen fortellermessig, på andre måter enn at det er fra det samme slaget?

9250313[/snapback]

De to filmene er ikke akkurat noen mind benders så nei vil nå jeg si. Hadde iallefall ikke giddi å lidi meg gjennom FoF en gang til.

Lenke til kommentar

Flags of our Fathers var fjorårets beste film, men du trenger ikke se på den før du ser på Iwo Jima. Da merker du bare at de bruker noe av det de brukte i Flags på nytt osv., ikke noe spesielt. Det er en eller to scener som du får se fra et nytt synspunkt da, som hvordan en soldat som de finner død i Flags blir drept osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...