Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Fikk meg et hjemmekinoannlegg i dag. Philips HTS3115 heter det, og det var ganske så billig også. Lyden er kjempefin, og den kommer til å passe fint inn i hybelen med fire filmgale gutter (hvor jeg står for tven, lydannlegget OG filmene :ermm: ).

 

Har noen peiling på noen gode DVD skap til en billig penge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk meg et hjemmekinoannlegg i dag. Philips HTS3115 heter det, og det var ganske så billig også. Lyden er kjempefin, og den kommer til å passe fint inn i hybelen med fire filmgale gutter (hvor jeg står for tven, lydannlegget OG filmene :ermm: ).

 

Har noen peiling på noen gode DVD skap til en billig penge?

9238367[/snapback]

IKEA :)

Lenke til kommentar
Er jo noen som har fått en fin deal :!:

9238455[/snapback]

Haha, sant. Jeg er bare så utrolig materalistisk av meg. Må ha bra utstyr, og når jeg ikke har annet å bruke penger på så blir det filmer (sikkert når jeg har andre ting å bruke penger på).

Er ganske sikker på at jeg ender opp med en plasmatv på hybelen og kutter ut mat i et par måneder. :p

Lenke til kommentar
Er jo noen som har fått en fin deal :!:

9238455[/snapback]

Haha, sant. Jeg er bare så utrolig materalistisk av meg. Må ha bra utstyr, og når jeg ikke har annet å bruke penger på så blir det filmer (sikkert når jeg har andre ting å bruke penger på).

Er ganske sikker på at jeg ender opp med en plasmatv på hybelen og kutter ut mat i et par måneder. :p

9238486[/snapback]

Haha, hvis du er 196 cm høy, og ikke eter på noen måneder, da tipper jeg at folk kan se hvor mange erter du har spist :p

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
Du får ta betalt av de tre andre for leie av utstyr og film, så blir det plasma for som f...

9238503[/snapback]

Litt vanskelig når alt blir plassert i fellesstua. Rommet mitt er for lite. :hmm:

 

Haha, hvis du er 196 cm høy, og ikke eter på noen måneder, da tipper jeg at folk kan se hvor mange erter du har spist  :p

9238508[/snapback]

Hø? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Du får ta betalt av de tre andre for leie av utstyr og film, så blir det plasma for som f...

9238503[/snapback]

Litt vanskelig når alt blir plassert i fellesstua. Rommet mitt er for lite. :hmm:

 

Haha, hvis du er 196 cm høy, og ikke eter på noen måneder, da tipper jeg at folk kan se hvor mange erter du har spist  :p

9238508[/snapback]

Hø? :dontgetit:

9238522[/snapback]

Se bildet :wee:

 

KAN være jeg som er litt trøtt :whistle:

Lenke til kommentar
Se bildet :wee:

 

KAN være jeg som er litt trøtt  :whistle:

9238530[/snapback]

Ah, I see!

Men en plasma er vel vært det?

9238534[/snapback]

Åja :dribble:

 

Jeg skal til og med få meg jobb etter ferien nå jeg, for å kunne få råd til alle filmene :no:

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
Am I right? ;)

9238560[/snapback]

 

Nope :)

9238601[/snapback]

Enda en hard nøtt :whistle:

 

Edit.

 

For ikke å gå heelt off-topic. Noen som liker To End All Wars?

 

Jeg likte nesten ikke filmen første gang jeg så den, men desto flere ganger jeg ser den, blir den bare bedre og bedre!

9238625[/snapback]

Heey! Kiefer Sutherland, han er bare genial i Phone Booth! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...