Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The elephant man

Metropolis

The treasure of Sierra Madre

The Maltese Falcon

The Great Escape

To Kill a Mockingbird

Some Like it Hot

Amadeus

9241251[/snapback]

Jeg har sett alle bortsett fra de første tre, men jeg har to av dem på DVD. The Great Escape er en flott underholdningsfilm av den typen du ville like (hvis du ikke har sett den allerede), To Kill a Mockingbird er mer seriøs, men fremdeles veldig bra, Some Like It Hot er morsom faktisk, Amadeus er treeeeeg og The Maltese Falcon er bra hvis du liker noir-aktige filmer.

Lenke til kommentar
The elephant man

Metropolis

The treasure of Sierra Madre

The Maltese Falcon

The Great Escape

To Kill a Mockingbird

Some Like it Hot

Amadeus

9241251[/snapback]

Jeg har sett alle bortsett fra de første tre, men jeg har to av dem på DVD. The Great Escape er en flott underholdningsfilm av den typen du ville like (hvis du ikke har sett den allerede), To Kill a Mockingbird er mer seriøs, men fremdeles veldig bra, Some Like It Hot er morsom faktisk, Amadeus er treeeeeg og The Maltese Falcon er bra hvis du liker noir-aktige filmer.

9243479[/snapback]

Jøss, en som ikke liker Amadeus. Skal vi gifte oss? Forsåvidt bare sett Elephant Man, Metropolis, Maltese, Great Escape og Amadeus. De fire første kan jeg STERKT anbefale.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jøss, en som ikke liker Amadeus. Skal vi gifte oss? Forsåvidt bare sett Elephant Man, Metropolis, Maltese, Great Escape og Amadeus. De fire første kan jeg STERKT anbefale.

9243923[/snapback]

 

LunarPoet hater Amadeus mer enn han hater dyremishandlere. Og det er mye.

Lenke til kommentar

Nå har jeg nettopp sett Pan's Labyrinth, og jeg lurer på om det var noen andre en meg som synes hun jenta var litt "dum"... Dum i den forstand at hun bare ble med inn i ganger og labyrinter ånn helt uten videre... Hun viste jo null redsel og frykt, og ikke engang skepsis. Når hun spiste de plommene virka hun bare som en drittunge - jeg fikk ikke den følelsen av at hun ble fristet, selv om det sikkert var det som var meningen...

Lenke til kommentar
Deepdiscount: 10-15 dager

 

Fixed.

 

Jeg har bestilt endel fra Deepdiscount i det siste (DVD/Blu-Ray/HD DVD), og det har tatt 7-10 dager alt sammen. Aldri over 10 dager, vanligvis en uke. 15 dager virker litt drøyt (med mindre det har stoppet opp i tollen).

Endret av _crs_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...