Woff Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni (endret) Sjekket 'The Accountant 2' nå. Denne har jeg ventet på siden den første kom. Den første var vel en av de tidligste 4K filmene jeg kjøpte tror jeg, den er aldeles herlig og Ben Affleck gjør en fin jobb! Den nye var heller ikke å forakte, den blir kjøpt så snart den kommer på 4K her i landet. Det kan vel ta litt tid da den vel vises i kinoene enda.. The Andromeda Strain har også kommet (som 4K) og kan lastes ned / strømmes, de som ikke har sett denne BØR absolutt se den, den har 7,2/10 på IMDb med 42 000 stemmer. En sci-fi thriller som kommer med noen overraskelser.. ☺️ https://www.imdb.com/title/tt0066769/ Endret 7. juni av Woff
Gouldfan Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Woff skrev (2 timer siden): Sjekket 'The Accountant 2' nå. Denne har jeg ventet på siden den første kom. Den første var vel en av de tidligste 4K filmene jeg kjøpte tror jeg, den er aldeles herlig og Ben Affleck gjør en fin jobb! Den nye var heller ikke å forakte, den blir kjøpt så snart den kommer på 4K her i landet. Det kan vel ta litt tid da den vel vises i kinoene enda.. The Andromeda Strain har også kommet (som 4K) og kan lastes ned / strømmes, de som ikke har sett denne BØR absolutt se den, den har 7,2/10 på IMDb med 42 000 stemmer. En sci-fi thriller som kommer med noen overraskelser.. ☺️ Andromeda Strain den eldre filmen? Har den på Blu-ray, har ikke fått sett ferdig enda. Men veldig kul og creepy begynnelse..
Gouldfan Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Delvis skrev (7 timer siden): Den der har jeg aldri forstått hvordan er bra. Har prøvd, men forstår bare ikke filmen helt tror jeg 🙄Skal nå prøve igjen.. Den som skaftetryne32 linker til derimot, den kan jeg skrive under på å anbefale. Den er veldig 90 talls da, og har sine vibber.. litt som 12 monkeys.
Dubious Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Woff skrev (3 timer siden): Sjekket 'The Accountant 2' nå. Denne har jeg ventet på siden den første kom. Den første var vel en av de tidligste 4K filmene jeg kjøpte tror jeg, den er aldeles herlig og Ben Affleck gjør en fin jobb! Den nye var heller ikke å forakte, den blir kjøpt så snart den kommer på 4K her i landet. Det kan vel ta litt tid da den vel vises i kinoene enda.. The Andromeda Strain har også kommet (som 4K) og kan lastes ned / strømmes, de som ikke har sett denne BØR absolutt se den, den har 7,2/10 på IMDb med 42 000 stemmer. En sci-fi thriller som kommer med noen overraskelser.. ☺️ https://www.imdb.com/title/tt0066769/ Accountant 2 var helt grei, den første er bedre, som de bruker å være. Har lastet ned og sett strømme-versjonen. Skal laste ned 4k Remux når den kommer på 4k blu-ray.
DukeRichelieu Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni skaftetryne32 skrev (10 timer siden): https://www.imdb.com/title/tt0070511/?ref_=nv_sr_srsg_3_tt_6_nm_2_in_0_q_papillon Takker! Ser lovende ut. Delvis skrev (8 timer siden): Den der har jeg aldri forstått hvordan er bra. Har prøvd, men forstår bare ikke filmen helt tror jeg 🙄Skal nå prøve igjen.. Den som skaftetryne32 linker til derimot, den kan jeg skrive under på å anbefale. Definitivt en av favorittfilmene mine. Finnes det en kulere film? Boken er også bra.
Gouldfan Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Woff skrev (4 timer siden): Sjekket 'The Accountant 2' nå. Denne har jeg ventet på siden den første kom. Den første var vel en av de tidligste 4K filmene jeg kjøpte tror jeg, den er aldeles herlig og Ben Affleck gjør en fin jobb! Den nye var heller ikke å forakte, den blir kjøpt så snart den kommer på 4K her i landet. Det kan vel ta litt tid da den vel vises i kinoene enda.. The Andromeda Strain har også kommet (som 4K) og kan lastes ned / strømmes, de som ikke har sett denne BØR absolutt se den, den har 7,2/10 på IMDb med 42 000 stemmer. En sci-fi thriller som kommer med noen overraskelser.. ☺️ https://www.imdb.com/title/tt0066769/ Den nye Equalizer synes jeg var kul, den med Denzel mot italienske Gomorra Mafiaen... Steintøff nesten Clint Eastwood verdig.
Gouldfan Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni (endret) Og en Luc Besson signert film på Netflix. Weekend in Taipei... Skikkelig kul action med mye slossing og bra skuespill. Endret 7. juni av Gouldfan
Gouldfan Skrevet 7. juni Skrevet 7. juni Jotun skrev (2 timer siden): Hvorfor finner eg ikke den på Netflix 🤔 Sorry den er på Prime, jeg surret. Vi så nemlig noe på Netflix først tror jeg, ellers surrer jeg bare. Tror det var fordi Weekend in Taipei hadde så rått bilde og lyd, og det er vanligvis Netflix fordi vi har den dyreste Netflix med Dolby Vision og alt det der. ..
Gouldfan Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Jeg og Kona (delvis) så The Accountant 2. Den var meget bra, minnet litt om Equalizer 3 selvom den er mye mer brutal og mørk. 1
Jotun Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Likte også accountant 2. Eneste var at chris var litt for lite av den autistiske typen i perioder. Nesten så han glemte å spille rollen i perioder. 1
Delvis Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Gouldfan skrev (21 timer siden): Den nye Equalizer synes jeg var kul, den med Denzel mot italienske Gomorra Mafiaen... Begynte å lure siden du skrev "den nye" og måtte ta en sjekk. Det er vel 3 du nevner her. Den er fra 2023 Ja alle 3 er gode. Har visst likt 2 best jeg, har gitt 8/10 på den og 7/10 på en og 3. Opplever det som at The Equalizer filmene er en av et trinity bestående av dem, John Wick Og Bourne -filmene. Alle er sånn med en super-slossmann mot alle. Omtrent like bra alle 3 filmseriene.
Gouldfan Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni (endret) Delvis skrev (4 timer siden): Begynte å lure siden du skrev "den nye" og måtte ta en sjekk. Det er vel 3 du nevner her. Den er fra 2023 Ja alle 3 er gode. Har visst likt 2 best jeg, har gitt 8/10 på den og 7/10 på en og 3. Opplever det som at The Equalizer filmene er en av et trinity bestående av dem, John Wick Og Bourne -filmene. Alle er sånn med en super-slossmann mot alle. Omtrent like bra alle 3 filmseriene. Ja men 3 er ny på Streaming da, og vi hadde ikke fått sett den før nå. John Wick er fantasy. Bourne er en spion serie ala Jack Ryan, Reacher eller James Bond og mission impossible. Bourne er dårligste av de nevnte... Imo Endret 8. juni av Gouldfan
Dubious Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Bourne er nok hakket dårligere enn Wick, men det er ikke så stor forskjell mellom de. Begge kunne vært avsluttet i film nummer 2. Equalizer er helt grei action, og du trenger i grunnen ikke ha sett alle filmene, men det er en fordel. Kunne gjerne sett mer av Jack Ryan. Det skal komme en film med Jack Ryan. Har sett alle som er nevnt 2 eller flere ganger. Jack Ryan har jeg sett minst 3 ganger.
Duriello Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Dubious skrev (39 minutter siden): Har sett alle som er nevnt 2 eller flere ganger. Jack Ryan har jeg sett minst 3 ganger. Må påpeke at det er mange Jack Ryan filmer, har du sett dem alle minst 3 ganger? https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jack_Ryan_(franchise)
Woff Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni (endret) Duriello skrev (35 minutter siden): har du sett dem alle minst 3 ganger Har i alle fall jeg.. (Har de på 4K) 😊 Alle er topp synes jeg da.. Endret 9. juni av Woff 1
Dubious Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni (endret) Duriello skrev (1 time siden): Må påpeke at det er mange Jack Ryan filmer, har du sett dem alle minst 3 ganger? https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jack_Ryan_(franchise) Tenkte kun på serien og filmen som kommer med John Krasinski. Men jeg har sett alle filmene, alle flere ganger. Endret 9. juni av Dubious
Delvis Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Jack Ryan hadde jeg ikke hørt om før tror jeg. Ser interessange ut da.
Woff Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Delvis skrev (1 time siden): Ser interessange ut da. Jeg anbefaler de i alle fall! 😊 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå