Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324
Skrevet (endret)

Big Boss vietnamesisk versjon , helt annet soundtrack enn 1971/1983 ......introen er fra 1972 versjonen dog , dette er nok en versjon fra 80s (dessverre cut som alle andre versjoner)

BB soundtracks :

1971

1972 ("australsk" dubbet og generisk soundtrack :p

1973 (am. dubb med Peter Thomas musikk , den mest kjente versjonen)

1974 (japansk versjon , annet soundtrack ?)

197? (Chateau fransk versjon , annet soundtrack)

1983 (kantonesisk versjon , annet soundtrack)

Endret av Slettet+9817324
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324
Skrevet

regissør Lewis Gilbert (007 YOLT , TSWLM & MR) ble 97.........nå er vel alle 007 regissørene fra 70s døde ?

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Bond-regissører RIP

Terence Young (DN , FRWL & TB)

GIlbert (YOLT , TSWLM-MR)

Hamilton (GF , DAF-TMWTGG)

Gjest Slettet+9817324
Skrevet (endret)

45 år siden , 1.3.73 : "Fist of Fury" ita. premiere , første gang en BL film ble vist der (og i Europa forøvrig)

Bare en måned senere dro ita. investorer til H.K , BL ville ha minst 2 mill US i salær for å gjøre en film med Ponti :p

Trivia :

Ciriellos plakatmotiv ble også brukt i andre land , f.eks Tyskland og Argentina. 

Endret av Slettet+9817324
Skrevet

Denne var veldig bra. Utrolig morsom film som spiller på alle de rette elementene og alle blir klissete, sentimental eller noe sånt. Både jeg og kompisen min storkoste oss i kinosalen.

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Daniel Craig 50 år !

Skrevet

Er det nåken som veit om Triple Threat med Iko Uwais, Tony Jaa og Tiger Chen kommer til norge i nåke kino form? Finner lite om det på nette. Tviler egentligt på det men.

Skrevet

Vet ingenting, men tviler på at det blir noe annet en streaming og DVD/BR etterhvert. Forøvrig årets feteste film. Har selvfølgelig ikke sett den enda, men akkurat det der er jeg skråsikker på.

Skrevet

Jumanji: Welcome to the Jungle var overraskende nok jævlig god underholdning. Lot meg irritere av litt helræva CGI her og der, men sånn bortsett fra det fant jeg ikke mye å klage på. Det er ikke et mesterverk, men jeg lot meg underholde veldig godt i to timer. Jack Black er helt kanon her. Lett hans beste ved siden av School of Rock og Bernie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...