Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

I alternate universe-tegneserien Batman:Vampire river batman hodet av Alfred etter å ha blitt vampyr :p

 

Sier du det......den har jeg ikke lest. Efrem Zimbalist jr er oxo hundgammel nå , han var stemmen til Alfred i Batman TAS , Michael Gough som var Alfred i perioden 1989-97 vandret oxo for noen år siden (ellers var Gough med i Dracula '58 m.m)

 

https://www.youtube.com/watch?v=2iAsF_1c7DQ

 

Masse Alfred-scener i den episoden.......festlig når dem ser på "mug shots" i Bat Cave , der har dem sneket inn bilder (13:14) av producerne av serien , Dozier f.eks (holy inside joke , Batman !) :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Det burde du. Den er ikke Canon siden det er en alternate universet serie, men hele blekka kan kjøpes i en samlebok på Amazon.

 

 

 

Det kommer en gjeng vampyrer til Gotham, Og de kan ikke batman hamle opp med. Spesiellt når den ene er Dracula selv. Løsningen er å la batman bli bitt i en kamp, og utvikle et motserum sånhan ikke skal få lyst å ta menneskeliv..men så forsvinner serumet og batman blir mere og mere som et monster, selv om han ikke dreper et menneske. Til slutt tar tørsten over og han blir totalt ut av kontroll og begynner å slakte/spise seg gjennom krimfamiliene i Gotham. Alfred og Gordon klarer å stake batman fast i ei kiste i ei gruve. han dør ikke men kan ikke forlate kista. Noen tiår senere dumper noen idiotiske ungdommer borti kista og blør på den. Voila, batman zombie vampyr returns, og Alfred ofrer livet sitt for å bli det første måltidet. Serien har ikke en happy ending.

 

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det var selvsagt en DRØSS ting jeg ikke nevnte i posten min over :) Jeg oppsummerte ikke 300 sider på en paragraf. En veldig annerledes Batman-historie på alle måter. Mange av de vanlige superskurkene er med også.

De tre bøkene som er samlet i en heter Red Rain, Bloodstorm, og Crimson Mist.

 

http://www.amazon.com/Batman-Vampire-Doug-Moench/dp/1401215653/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1376675568&sr=8-1&keywords=batman+vampire

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/qKRWlMsuiLA?list=UUReABscl9mYkIDkoPYkvAIA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

de Niro 70 i dag !

 

Er så heldig at jeg eier hans CV fra '71 , 95% av de Niros autografer er falske.......helt siden '82 har han brukt sekretærer mht fanpost.

 

(ærlig talt noen av "in person" autografene man ser er helt jævlige , Walken signerer bare "CW" over ansiktet sitt lol......og enda verre er Pacino som man knapt kan klare å identifisere , selv hans fornavn "Al" klarer han å føkke opp & etternavnet signerer han aldri selv om man spør)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...