Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Life of Pi egentlig er ganske middelmådig. Hadde veldig store forventninger til filmen... kanskje derfor jeg er en smule skuffet. Det var flere grafikkorgasmer, absolutt- men synes ikke historien var så givende. Med slike eventyr filmer forventer jeg ett eventyr. Jeg forventer en moral, jeg forventer en skurk og en helt. I denne filmen fantes ingen av delene. Det er en slow, smått trippy story med fantastisk CGI. Kjedelig, rett som det er.

Skrevet (endret)

Criterion har fetere covere og mye ekstramateriale, men blu-rayutgavene spiller kun på amerikanske blu-rayspillere.

Endret av elevathor
Skrevet

Noen som har sett War (rogue assassin)? Det er trolig den beste filmen jeg har sett på lenge. Vil faktisk si at den overgår The Expendables.

Finner den på netflix :)

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

5 år siden Heath Ledger døde , tipper han kunne sikkert holdt på en 20-30 år....."James Dean" syndromet , de som døde i tidlig alder osv.

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Utpå nyåret 08....ja tiden flyr.

Death Wish regissør Mike Winner RIP

Skrevet

Likte den enormt. En av fjorårets beste. :)

Du må gjerne lage en mini-anmeldelse. Sjeldent jeg har hørt noe fra den kanten også. Gjerne del ett par ord om hva som gjorde den til fjorårets beste, for det vil jeg gjerne vite :)

Skrevet

5 år siden Heath Ledger døde , tipper han kunne sikkert holdt på en 20-30 år....."James Dean" syndromet , de som døde i tidlig alder osv.

Bruker du en nettside for å ha oversikt over når skuespillere dør, eller er du bare god til å huske datoer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...