Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh, kommer ikke på hva navnet på filmen heter.

Det er noe ala Skyline, bare det blir filmet med "kamera" om du vil si det på den måten.

Filmen starter med et bursdagsselskap, hvor de så hører ett eller annet og løper opp på taket.

Slutten var noe med en bro i en park, hvor en fyr og en dame gjemte seg under eller noe slikt.

 

Edit: Var Cloverfield jeg var ute etter ;P

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Argh, kommer ikke på hva navnet på filmen heter.

Det er noe ala Skyline, bare det blir filmet med "kamera" om du vil si det på den måten.

Filmen starter med et bursdagsselskap, hvor de så hører ett eller annet og løper opp på taket.

Slutten var noe med en bro i en park, hvor en fyr og en dame gjemte seg under eller noe slikt.

Du er i feil tråd nå. Dette er tråden for deg -> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1250122

Lenke til kommentar

Noen bør lage en meme av Dotten og barna hans.

 

Noen her inne må jo være distinkt, sett bort fra Montag kryr det stort sett bare av unge single gutter. Gutteklubben barnløs velplassert i samme område av Bourdieus sosiale rom.

 

Jeg takker ja til en meme og stjeler grovt lillegutt CypheroNs fasitbilde :wee:

 

KjemikerJon: Bay-hatet er 90% sauementalitet og 10% visdom, mannen utviser både stor kunnskap og integritet i de fleste intervjuer. Han er også en av få regissører som snakker rett fra levra og bryr seg lite om hva folk tror om han. Ikke akkurat den forfengelige typen. Jeg spekulerer i at han er spesielt hatet av flere av gutteklubben barnløs medlemmer, samt de gamle gretne. Og sosialister, glem ikke dem. Man tar ikke amerikanske flagg i slow motion, med soldater vandrende ned i solnedgang uten å tirre på seg radisser. De som liker Bay er derimot hjernedøde, barnslige og mener USA gjør rett i å bombe London - nå som Assange befinner seg der.

 

Om det da virkelig er hold i Pierre Bourdieus teori om at uttrykk av smak handler mye om å distansere seg og manøvrere seg blant egen menighet. Det er som forumlivet, noen former ytringene sine for pluss, andre gir en god faen og skulle ønske det var en minus der de kunne levd av.

 

Bays rett-frem-holdning er prisverdig, selv om han bommet grovt med et par filmer. Selv ikke ungenes perspektiv kan redde Pearl Harbor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Godeste Uwe er krydderet som kan skåne de andre regissørene fra hatet. Han er litt som månen, som tar imot mye av de innkommende meteorittene. Står i veien for hatet de anti-depressiv tyggende sjelene sender ut med heftige tastetrykk.

 

De samles opp på facebook-gruppen "I Hate Boll" og med det oppholdes de til å spare resten av nettet for det meste av captivity of negativity. Fredsprisen neste.

Lenke til kommentar
KjemikerJon: Bay-hatet er 90% sauementalitet og 10% visdom, mannen utviser både stor kunnskap og integritet i de fleste intervjuer. Han er også en av få regissører som snakker rett fra levra og bryr seg lite om hva folk tror om han.

Hvordan han fremstår i intervjuer gjør ikke filmene hans bedre.

 

Jeg spekulerer i at han er spesielt hatet av flere av gutteklubben barnløs medlemmer, samt de gamle gretne.

Du mener alle bortsett fra de som er så unge at deres hjerner ikke enda er fullt utviklet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skal ærlig talt innrømme at jeg foretrekker Uwe Boll foran M. Night Shyamalan.

 

Amen to that!

 

 

Tror nok alt for mange bare misliker Boll pga word-of-mouth fra de tidlige filmene hans (spesielt House of the Dead, Bloodrayne og AitD...), og ikke fordi de har sett så mye som en hel film fra han... :roll:

 

Postal, Stoic, Rampage og Darfur vil jeg si er Uwe's beste filmer så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...