Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Man får på forhånd klar beskjed om at dette ikke er en vanlig Robin Hood-historie, men likevel blir man litt skuffet. Jeg merket det selv da filmen sluttet akkurat i det starten på det jeg ville se begynte. De trakk meg til kinoen med Robin Hood-navnet og ga meg en film som ikke hadde noe til felles med det jeg ville se. Det var ikke ulikt House of the Dead, Da Vinci-koden, Grinchen, Charlie's Angels, Miami Vice, Paycheck, Daredevil, osv - filmene lover meg noe interessant gjennom tittelen, så gir den meg noe helt annet (som oftest noe mye dårligere).

 

Kanskje jeg må se Robin Hood igjen nå som jeg vet hva jeg går til. Jeg er i hvert fall spent på The A-Team, som ser ut til å levere varene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg sett Sen To Chihro No Kamikakushi 4 ganger med japansk tale og engelskt tekst. Lurer på om det kan være verdt en titt med engelsk dub?

Den filmen er bra dubbet, men det er noe i slutten som skurrer. Tre-fire linjer fra det japanske manuset er kuttet vekk. Husker ikke hva.
Lenke til kommentar

Inneholder spoiler om slutten av filmen:

 

Enern slutter når hun bare har tatt livet av halvparten av skurkene, så du må nesten se den andre også ja. Blir som å se Fellowship of the Ring uten å se Two Towers også.

 

 

Det er også to forskjellige type filmer, den ene er veldig action og kung-fu/sverd basert, mens den andre er mere filosofisk og dypere med flere lange samtaler.

Endret av Skagen
La innlegget i spoiler.
Lenke til kommentar

 

Enern slutter når hun bare har tatt livet av halvparten av skurkene, så du må nesten se den andre også ja. Blir som å se Fellowship of the Ring uten å se Two Towers også.

Nei, det blir som å se The Two Towers uten å ha sett The Felloswhip Of The Ring først :p

 

Men til spetwols som spurte: du må se begge filmene ASAP og selvfølgelig nr 1 før nr 2.

Endret av thesinner
Lenke til kommentar

Ja absolutt. Det var egentlig meningen å være bare 1 film, men så fikk Tarantino lov å dele den opp siden han hadde filmet så utrolig mye.

 

Hva med tre'ern?

Veldig unødvendig å lage noe 3'er, håper nesten det ikke blir noe av, men hvis det gjør det skal jeg se den før jeg dømmer, kan jo godt hende det blir dritbra.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...