Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sherlock Holmes var god, den hadde to solide karakterer. Plottet var ok, men egentlig ikke noe jeg brydde meg særlig om. Den var bare der som unnskyldning til å fokusere på Holmes og Watson.

 

Ellers, Defendor er en knall film jeg så denne uken. Anbefales. Forrest Gump som "superhelt", så og si. :)

Lenke til kommentar

Sherlock Holmes var sjokkerende dårlig. En ting er Fight Club-tilnærmingen, men plottet var jo rett og slett horribelt.

 

Hva var horribelt med plottet?

Det var rett og slett vanvittig kjedelig og uengasjerende i forhold til det fantastisk spennende bakteppet London er. Døll skurk og igjen, fryktelig kjedelig som en "detektivfilm" evt. actionfilm. Særs lite å rope hurra for - selv Downey begynner å nærme seg Depp i sin forutsigbare væremåte.

Endret av tjalla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sies at de skal legge på vel 10 minutter materialet som ble fjernet fra originalversjonen. Det er snakk om at der finnes tilsammens over 30 minutter med materialet som ikke er helt ferdig, men ettersom IMAX stopper på 170 minutter lang film blir det nok bare 10 minutter som blir lagt til.

 

Det er snakk om at Avatar skal relanseres på utvalgte kinoer i løpet av sommeren, med fan cut versjonen av blu-rayen ute til lansering i Oktober, både med disse 10 minutter i tilegg til de vel 30 minuttene uferdig materiale.

Lenke til kommentar

Det var rett og slett vanvittig kjedelig og uengasjerende i forhold til det fantastisk spennende bakteppet London er. Døll skurk og igjen, fryktelig kjedelig som en "detektivfilm" evt. actionfilm. Særs lite å rope hurra for - selv Downey begynner å nærme seg Depp i sin forutsigbare væremåte.

 

Rart det der. Satt selv engasjert hele veien og lurte på hvordan i all verden denne Lord Blackwell hadde orkestrert alt sammen. Ikke tidenes mysterium, men det kan man spare til en oppfølger med Professor Moriarity, her var det, som Dotten sier, Watson og Holmes i fokus.

 

Og jeg synes de brukte viktorianske London veldig godt. Alt fra skitne bakgater til terror mot Parlamentet og action på Tower Bridge. Gleder meg til oppfølgeren men håper de tar historien ut av byen.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Det var rett og slett vanvittig kjedelig og uengasjerende i forhold til det fantastisk spennende bakteppet London er. Døll skurk og igjen, fryktelig kjedelig som en "detektivfilm" evt. actionfilm. Særs lite å rope hurra for - selv Downey begynner å nærme seg Depp i sin forutsigbare væremåte.

 

Rart det der. Satt selv engasjert hele veien og lurte på hvordan i all verden denne Lord Blackwell hadde orkestrert alt sammen. Ikke tidenes mysterium, men det kan man spare til en oppfølger med Professor Moriarity, her var det, som Dotten sier, Watson og Holmes i fokus.

 

Og jeg synes de brukte viktorianske London veldig godt. Alt fra skitne bakgater til terror mot Parlamentet og action på Tower Bridge. Gleder meg til oppfølgeren men håper de tar historien ut av byen.

 

Enig. Ble veldig positivt overrasket av filmen. Guy Richie vet hva han gjør. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...