Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

http://www.youtube.com/watch?v=pME8SI8fqxk&feature=related

 

A view to a Kill sølvjubileum.....25 år gikk fort.

 

Virkelig slutten på en æra , Moore hadde jo tross alt vært Bond i 12 (!) år :(

 

Undervurdert , bedre enn gylne pistol og Moonraker forsåvidt......hadde sans for den bisarre May Day og Zorins "pappa".

 

Zorin : I no longer consider myself a KGB agent.

Gogol : No one ever leaves the KGB !

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Kjøpte den der Bond blu ray boksen : DN , FRWL , TB , LALD , FYEO & DAD.....eneste minuset er DAD ;)

 

Bonusstoffet er helt konge , keege dokumentarer.....spes de fra TB og LALD :)

 

Saltzman , produsern : Hva synes du om denne vinen til middag ?

Lazenby : Har ikke anelse....det går mest i øl !

 

(vinflaska kostet forresten 800£ , en vanvittig sum på 60-tallet , Saltzman drakk dem som om det skulle vært billig brus fra butikken lol)

 

Regissøren Young brukte noe vanvittig med cash , hans matbudsjett på Thunderball var 10 ganger normalen , her var det sjampis til alle mann....ikke overraskende var han ofte blakk ;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

The "Disney Vault" is the term used by Walt Disney Studios Home Entertainment for its policy of putting home video releases of Walt Disney Animation Studios's animated features on moratorium. Each Disney film is available for purchase for a limited time, after which it is put "in the vault" and not made available for several years until it is released again.

 

Disney has yet to announce a date for the Blu-ray Disc release, although the studio showed clips of the film on Blu-ray at the Consumer Electronics Show 2008

 

Tror det er hver 8 år den blir relansert, sist gang i 2003.

Lenke til kommentar

Musikkvideoregissør Romain Gavras har fått en del omtale i det siste etter å ha laget videoene til Stress av Justice og Born Free av M.I.A., og nå er teaseren til hans første langfilm, Notre Jour Viendra nettop kommet. Rimelig awesome spør du meg.

 

 

Vincent Cassel i hovedrollen og greier, jeg får litt Gaspar Noé-vibber, kanskje dette er starten på en av Frankrikes nye store regissørkarrierer?

Lenke til kommentar

Det er ofte slik med musikkvideo og reklameregissører at overgangen til spillefilm ofte blir stil over substans. Denne filmen har garantert stil, så det blir spennende å se om substansen er der også. Hvis ikke er det ikke krise.

Har vi noen gode eksempler på kjente regissører som begynte med musikkvideoer forresten? Den eneste jeg kommer på av meg selv er Spike Jonze.
Lenke til kommentar

Du har Jonathan Glazer som gikk fra Radioheads Street Spirit til Birth med Nicole Kidman, Joseph Kahn som gikk fra Britney Spears sin Toxic til Torque, Michel Gondry med en del Björk, White Stripes og Beck-videoer som gikk til Eternal Sunshine, The Science of Sleep og Be Kind Rewind.

 

Jeg mener å ha hørt at Chris Cunningham skulle regissere en langfilm, usikker på om det bare var spekulasjon. Han har Rubber Johnny som er en kortfilm, og for øvrig helt fantastisk. McG, regissør av Charlie's Angels og den nye Terminator begynte med musikkvideoer. Michael Bay begynte med reklamer og musikkvideoer, Marc Webb regisserte noen videoer før han laget (500) Days of Summer og Jonas Åkerlund har gjort både og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...