Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

" - Du kan skylde på manusforfatteren eller regissøren, men som skuespiller er det min jobb å få sånne ting til å virke levende. Det klarte jeg ikke, så det er min feil. Enkelt og greit."

 

Bullshit, dette er 100% Lucas og Spielberg sin feil og det er viktig at man husker. Hvis manusforfattere blir sur fordi folk siterer Marlon Brando i stedet for Mario Puzo så må de ta skylden når en film er et makkverk fra start til slutt. Shia var med i en svært dårlig film og to actionfilmer som manglet selv det lille menneskelige en slik film skal ha - men hvem ville klart mer med den rollen?

 

Jeg er svært spent på Wall Street-oppfølgeren, og håper virkelig at han har hentet inn nok rask cash til å kunne velge roller med litt mer omhu i fremtiden.

Lenke til kommentar

Traileren hadde ingen wow-scener, Gyllenhaal mangler leading-man karisma og åpningssnittet på IMDB lover ikke godt. Jeg tror vi fortsatt må vente noen år på en skikkelig filmatisering av et spill.

Vi har da hatt noen gode filmatiseringer av spill før. som feks. Far cry :tease:

Lenke til kommentar

Og la oss nå ikke glemme de fantastiske stor produksjonene slik som Hitman og Max Payne.

 

Mine forventinger til Prince of Persia er heller små, men jeg må vel se den bare for å gjøre meg opp en virkelig mening.

Hitman synes jeg nå var faktisk helt grei, har dog nesten ikke spilt spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...