Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Network er den sterkeste av de to jeg har sett, men både Yip Man og Breathless er på listen min (filmer jeg vil se-listen). Human Centipede hadde nok vært LarsP sitt forslag.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

Eller med mindre man har en PVR-dekoder med harddisk. Om jeg skal se filmer på kanaler med reklame, tar jeg på pause rett før filmen. Jeg lager meg noe mat, tar en tur på do og når jeg kommer tilbake har jeg 30-45 min. å ta igjen i reklamepausene.

Lenke til kommentar

Vart nettopp på kino og så Iron Man 2... Grei oppfølger, men litt vel rutine over det hele, bare litt større skala og litt mindre sjarm denne gang. (i motsetning til eneren)

 

Og en annen ting, er Robin Hood verdt å se? Mildt sagt lunken respons på RT.com (47% og ca 7 i snitt på imdb)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg synes Robin Hood var mye mer underholderne en Iron Man 2. Synes Iron Man 2 var en dårlig oppfølger med en kjedelig historie. Robin Hood var helt grei og jeg kjedet meg aldri.

 

Skal sies at jeg ikke kjedet meg under Iron Man 2 heller. Ble bare skuffet etter en såpass bra ener.

Lenke til kommentar

Jeg vil bare si at Robin Hood blir en merkelig opplevelse hvis du sitter med alle de tidligere kjente historiene i hodet.

Alt er nemlig helt nytt og oppdiktet. Navnene kjenner man igjen, men that's it. Liksom...robin rir side om side med den "onde prins john" til krig mot invaderende franskmenn, mens lady Marion er en slags krigerprinsesse-type ala Eowyn i LOTR? Jaha.

 

På et tidspunkt tok jeg meg selv i å lure på når en trollmann skulle komme og gjøre Robin om til en rev og alle vaktene til neshorn.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...