Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Let me cut to the chase: WHERE THE WILD THINGS ARE is a masterpiece. There's nothing like it and if there's ever anything like it again it'll be a long god damn time from now. The movie is like a place that you go, and I can't wait to go back. But it's basically an art movie, it has no interest in pleasing everybody.

 

Lover bra :)

 

http://www.aintitcool.com/node/42677

 

Edit: og mer, Harry calls WHERE THE WILD THINGS ARE the best film he's seen this year!

Lenke til kommentar
Let me cut to the chase: WHERE THE WILD THINGS ARE is a masterpiece. There's nothing like it and if there's ever anything like it again it'll be a long god damn time from now. The movie is like a place that you go, and I can't wait to go back. But it's basically an art movie, it has no interest in pleasing everybody.

 

Lover bra :)

 

http://www.aintitcool.com/node/42677

 

Edit: og mer, Harry calls WHERE THE WILD THINGS ARE the best film he's seen this year!

 

Spørs hva vi som ikke har noe spesielt forhold til serien synes. Likte aldri tegnestilen/formen på bøkene, så jeg har mine tvil.

 

Traileren så nå grei ut forsåvidt.

Lenke til kommentar
Mange animerte filmer er nok verdt å se på engelsk, rett og slett fordi det er så mange av dem som er stappfull av stjerner.

 

hmm. Jeg har aldri likt og se animinerte tegne serier osv i engelsk tale. Er nok fordi jeg er vokst opp med.

Som toy story osv. Kunne faktisk ikke tenke meg og se en med engelsk tale heller.

Lenke til kommentar
Mange animerte filmer er nok verdt å se på engelsk, rett og slett fordi det er så mange av dem som er stappfull av stjerner.

 

hmm. Jeg har aldri likt og se animinerte tegne serier osv i engelsk tale. Er nok fordi jeg er vokst opp med.

Som toy story osv. Kunne faktisk ikke tenke meg og se en med engelsk tale heller.

 

Totalt motsatt av meg da. Jeg kunne aldri tenkt meg å se de med Norsk tale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...