Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke annet enn å håpe på at folk etterhvert lærer seg å ikke ta ting som kommer på trykk som god fisk. Spesielt slikt sladder som kan være tatt fullstendig ut av sammenheng.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lillebroren min satt og så på Epic Movie i stad, og da begynte jeg å lure på hvorfor de skuespillerne som spiller i slike filmer (de går jo ofte igjen) gjør det? Synes de det er gøy? Får de ikke andre jobber? Kal Penn (http://www.imdb.com/name/nm0671980/) er jo over 30 år nå og har jo spilt i en serie forglemmelige filmer.

Herregud så sweet det må være.

Skrevet
Haha, nå fikk jeg meg en god latter. Til dere som har sett Benjamin Button:

http://snackfeed.com/videos/detail/5bc9cd1...rrest-Gump?_s=s

Så sinnsykt tatt på kornet!

Genialt! MEN Forrest Gump, og andre filmer med en viss stil, kan ikke ha monopol på den stilen. Det er tross alt 15 år siden den kom. Det betyr ikke at Benjamin Button har kopiert Forrest Gump. Benjamin Button spiller på mange andre ting som er helt ulik Forrest Gump forøvrig. Og i min mening er det en bedre film enn Forrest Gump. Langt flere hadde sikkert vært enig om det var den som kom i 1994 og ikke motsatt.

Skrevet
Bale er en drittsekk, han banket opp meg og voldtok hunden min, før han dreit i supa og tvingte meg å spise det(dette er et tykte jeg setter ut nå for å se om det dukker på på IMDB)

Salo anyone?

Skrevet (endret)

Ring Se&Hør med en gang, så kan jeg poste at jeg har hørt det et sted en gang til. :whistle:

Edit: Hørte ryktet under en diskusjon med en kamerat...

Endret av HenHau
Skrevet
Noen som har sett The Breakfast Club og har noen gode ord om den? Lurer på om den bør prioriteres..

Har bare gode ord om den filmen der. Anbefaler at du ser den! Men det er en film som må sees uten å vite hva du har i vente.

Men det er en slikt dialog, veldig ala Kevin Smith type ting. De tar opp typisk frustrert tenåring "I feel out of place in the world" type tema, og en ekte popkultur film. Vært MANGEN når siden jeg har sett den...mulig jeg gjenbesøker den i helger.....ahhh gode minner.

Skrevet

Ferris Bueller's Day Off er veldig fengende og lett fordøyelig, den har også en x-faktor som gjør den mye bedre enn andre lignende banale filmer. Typisk film jeg kommer til å se 10+ ganger i mitt liv.

Angående Breakfest Club...slik "en film du MÅ se", men som ikke er så GRUSOMT bra(?). Bare en følelse jeg har fått av den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...