Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Ingen regissør har en mer intens hatklubb og en mer intens fanklubb.

7981476[/snapback]

 

Snakker du om Michael Bay nå? I så fall tar du feil. Han kan nesten ikke kalles kult-regissør en gang. Men jeg digger ham :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen regissør har en mer intens hatklubb og en mer intens fanklubb.

7981476[/snapback]

 

Wes Anderson tror jeg lett kan blande seg inn når det gjelder hat/fanklubb-forholdet. Kjenner få som ikke har sterke meninger om han; enten så suger humoren hans eller er så blir den forgudet nærmest.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Ingen regissør har en mer intens hatklubb og en mer intens fanklubb.

7981476[/snapback]

 

Wes Anderson tror jeg lett kan blande seg inn når det gjelder hat/fanklubb-forholdet. Kjenner få som ikke har sterke meninger om han; enten så suger humoren hans eller er så blir den forgudet nærmest.

7982988[/snapback]

 

 

Jeg er i suger klubben.

 

Jeg staret med den første filmen hans når den kom i '96 Bottle Rocket og den var vel fornøylig er vel et ord og bruke, etter at jeg så Rushmore og The Royal Tenenbaums så har jeg funnet ut at jeg ikke gidder mer :)

Lenke til kommentar

Danske TV2 Filmkanalen og svenske Kanal 9 viser showet, NRK viser et redigert opptak neste dag. Streaming ser ikke ut til å være en mulighet, ihvertfall ikke en lovlig en.

 

Selv heier jeg på at Little Miss Sunshine stikker av med Original Screenplay og Actress in a Supporting Role, og det blir spennende å se om Scorcese får en 10 minutter lang standing ovation når han vinner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Greengrass når ikke Scorsese opp til skosnorene hva regi angår. Har ikke sett Greengrass sitt Oscar-bidrag enda, men når Jennifer Connelly kan vinne Oscar ett år for sent, så kan sannelig Scorsese vinne over 30 år etter han burde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...