Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke hundre det nye layoute til IMDb, men det gamle var også veldig rotete synes jeg. Jeg tror ikke på sikt at dems nye utsene vil plage meg mer enn det gamle, men når de nå først opgraderer synes jeg de kunne gjort en bedre jobb.

Som nevne er det message boardet dems som trenger en alvorlig ship shape, både hva angår oppsett og moderering, de skulle ha tatt å kjøpt seg en hel batalion med skikkelige gammalnazister til å moderer spammeforumet sitt.

Lenke til kommentar
Hvis ikke det er nok så kan jeg nevne JJ Abrams (Lost, Alias, MI3), tre Oscar-nominasjoner i de tekniske kategoriene (litt vanskelig å slå Saving Private Ryan) og selvfølgelig Michael Bays klart beste film med god margin. En kjærlighetshistorie som ikke kommer i veien (I'm looking at you, Pearl Harbour) og en Ben Affleck som faktisk ikke er så utrolig uspiselig, rett og slett fordi denne gangen kreves det av rollen, gjør at du er nødt til å sjekke den ut. Helst med skikkelig lydanlegg, da kun SPR kan slå denne.

7974545[/snapback]

 

Og når Bay sier dette om Transformers:

 

"This is my superhero movie

[...]

I've done action my whole life. I don't get excited about action, but I'm excited about this,"

 

...så må jeg si at forventningene økes noen hakk.

 

Og så hjelper det jo å ha Spielberg med på laget også :)

 

Jeg har aldri forstått slakten,

7974645[/snapback]

 

Ingen regissør har en mer intens hatklubb og en mer intens fanklubb. Førstnevnte stemmer nok 1 på alle hans filmer uten en gang å ha sett dem. Michael Bay er en sosialist sitt værste mareritt da han nok er en av de mer patriotiske regissørene.

 

Selv syntes jeg det er herlig befriende med en regissør som ikke tar seg selv alt for selvhøytidelig. Og "Bay moment" er helt essensielt (han har alltid et klipp i filmen hvor kameraet zoomer rundt en hendelse/person i slow motion, gjerne med litt raketter og slikt flygende rundt). I Transformers blir det fokusert på Optimus Prime. Jeg tror det øyeblikket vil gi meg tidenes filmøyeblikk, siden jeg er en hjernevasket Optimus Prime fan. Bare tanken på det får meg til å miste nattesøvnen.

 

*finne frem transformerslekene og ha litt krig*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...