Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan tror egentlig folk den nye amerikanske filmen om Stauffenberg - Valkyrie - med Tom Cruice i hovedrollen vil bli? Ser at det er mange tyskere som skal spille i den, og ser at det både vil være engelsk og tysk språk. Noen som vet hvilket språk som skal dominere? Bare jeg som synes det ødelegger litt dersom en tysk offiser i nazityskland skal snakke engelsk?

 

edit; så traileren, og virka som om filmen var nærmest kun engelskspråklig..

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

I og med at jeg kjenner til den virkelige historien filmen er basert på, så er jeg ikke akkurat i ekstase over den, den virker interessant nok, men ikke stort mer. Det er nok ikke en film jeg kommer til å løpe for å se på kinoen. Derimot filmen Defiance (2008) gleder jeg meg ganske mye til, Edward Zwick er bare genial. Det beviste han med Blood Diamond og The Last Samurai.

Lenke til kommentar
Hvordan tror egentlig folk den nye amerikanske filmen om Stauffenberg - Valkyrie - med Tom Cruice i hovedrollen vil bli? Ser at det er mange tyskere som skal spille i den, og ser at det både vil være engelsk og tysk språk. Noen som vet hvilket språk som skal dominere? Bare jeg som synes det ødelegger litt dersom en tysk offiser i nazityskland skal snakke engelsk?

 

edit; så traileren, og virka som om filmen var nærmest kun engelskspråklig..

 

Synes i utgangspunktet slike skal være på originalspråket, men når tyskerne ikke klarer å lage filmer om temaet (arrester meg hvis jeg tar feil) så får vi bare akseptere en engelskspråklig versjon. Jeg er ikke blant Cruise-haterne, så hvis både han og Singer i toppform så kan Valkyrie alltids bli interessant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...