Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Den er bra, men slår ikke stemninga i HFTRO syns jeg, da. Spesiellt den russiske nasjonalsangen som spilles når vi ser Red October for første gang under vann. Herlig stemning. Og Alec Baldwin er den perfekte agent Ryan. Ingen har spilt rollen så bra som han senere. Og når Jones sitter og sender ut Paganini i vannet for å skremme motstanderne, minner meg om helikopterscenen i Apocalypse Now.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den er ikke litt tung? Jeg har lenge hatt planer om å se den, men har enda ikke fått satt av over 3 og en halv time =/

 

Nå er det jo tre utgaver av "filmen" den korteste er jo på bare 2,5 time, så har du DC utgaven på 3,5 time også har du til slutt mini-serien på nesten 5 timer.

 

Men DC utgaven er helt klart å foretrekke, mini-serien kan bli litt i lengste laget første gangen du ser den.

Lenke til kommentar

Noen som har noen filmer som passer fint å slappe av med etter en lang dag med lesing og forelesninger. Helst noe som er passe hjernedødt, dog ikke helt; ikke lang/langtekkelig (korteren enn 1t 45min); engelskspråklig (orker ikke lese), samt ikke å finne på denne listen

 

For å gi en pekepinn kan jeg vel si at jeg i de siste dagene har sett endel Woody Allen, men er litt lei den stilen akkurat nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...