Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*stirre misunnende på de som var heldig nok å oppleve den på kino*

 

Da er det bare å vente på Njål sin litt bekreftelse...

 

PS!

 

Bare ikke spør om Gone With the Wind :p

:!:

 

Satt og ble ajour med epost, og gadd for en gangs skyld lese alle trådoppdateringsmailene.

Ganske riktig, Colosseum ganske langt framme midt på lørdag etter premieren.

Tatt av vinden har jeg faktisk ikke sett på kino.

Lenke til kommentar
Ser vel heller Jaws om igjen for n'te gang. Hadde ikke takket nei til en relansering på kino for sommer-blockbusterens far (i nyere tid i hvert fall). :)

 

*stirre misunnende på de som var heldig nok å oppleve den på kino*

 

Skulle ønske jeg hadde sett den på kino, men jeg var bare 2 og ett halvt år når den gikk på kino i Norge... :(

 

Men, jeg har da sett 2 av de 3 første SW filmene på kino den gang de kom (var bare 4 når IV gikk på kino, men V og VI så jeg :D ).

Lenke til kommentar

Hehe, jævla bra at det er lettere å oppsummere hvilken filmer man ikke har sett på kino fremfor hvilken man har sett :wee:

 

Misunnelsen vokser bare. Akk, ja. Får nå gjøre mitt beste for å se fremtidens filmer på kino. Er artig å høre på min far fortelle om kinobesøk på filmer som Psycho og hvordan publikum reagerte.

Lenke til kommentar

Bare husk å skru opp lyden når slegga kommer :devil:

 

 

Var egentlig noe helt annet jeg skulle skrive i sta, men muligheten for å være litt spydig kom i veien :)

 

Akkurat ferdig med å se Crimson Tide for +- 15 gangen, den filmen er pokker meg like spennende den dag i dag som når jeg så den for første gangen for 13 årsiden...

Lenke til kommentar
Den må jeg seriøst få sett igjen snart, husker ingenting av den. Du som har sett den så mange ganger, klarer du å legge merke til noen deler av dialogen som skiller seg ut? Fordi Tarantino skal vistnok ha hjulpet litt med manuset.

 

Jeg skal ikke skryte på meg at jeg får en Tarantino følse over noe av dialogen som er med i filmen for å si det sånn. Skal sies at jeg ikke var klar over at QT skal ha hjulpet til med manus delen, men jeg kan ikke få meg til å huske en spesifik scene som hopper ut og skriker QT heller.

 

Men nå er dette en av de filmene hvor jeg blir dratt inn i handlingen til de grader på grunn av et godt manus, regi og fryktelige gode rolleprestasjoner med Washington og Hackman i fremre rekke. Men filmen er verdt en titt eller to for å si det sånn, som sagt er ikke veldig mange filmer (for min del) som er like spennende gang etter gang uannsett hvor mange ganger jeg har sett den.

Lenke til kommentar
Hehe,classic.

 

Siden dagens tema er grøss og gru: Misery begyner på tv2zebra AKKURAT nå! :D

 

Den er helt syk bra! Sett den 6 ganger eller noe. Så den for noen år siden på tv i 2 tiden. Etter det måtte jeg kjøpe den.

 

Virkelig å anbefale :thumbup:

 

Bare husk å skru opp lyden når slegga kommer :devil:

 

 

Var egentlig noe helt annet jeg skulle skrive i sta, men muligheten for å være litt spydig kom i veien :)

 

Akkurat ferdig med å se Crimson Tide for +- 15 gangen, den filmen er pokker meg like spennende den dag i dag som når jeg så den for første gangen for 13 årsiden...

 

Ble skremt en god del:

 

 

Når hun står der med slegga i hånda å klar til å slå Paul i føttene :ph34r:

 

Endret av TheKaptain
Lenke til kommentar
Det er jo noen i besetningen som krangler over hvem som tegna den beste Silver Surfer tegneserien. Det er det garantert Tarantino som står bak.

 

Kom på den jeg også etter at jeg la meg og hjulene startet å snurre, det er også et del referanser til Star Trek i filmene, dialog som går mellom Washington og gutta i sonar/lyd "bua"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...