Gå til innhold

Dark Messiah - når slippes det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ganske enkelt ikke mulig. Du kan jo lese rettighetene dine på siden deres, men jeg tviler sterkt på det. Nå har du kjøpt og betalt spillet, du har fått en "CD-key" (automatisk, på en måte), og du har "åpnet pakningen". Da er det lite du kan gjøre.

 

EDIT:

 

Hvis du prøver å spille det via Steam, så tror jeg de har låst det frem til 27.nov for oss Non-US citizens :)

Stod iallefall begge datoene på kjøp-siden på Steam.

7145408[/snapback]

 

Du mener vel gjerne 27. Oktober.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Hvis du prøver å spille det via Steam, så tror jeg de har låst det frem til 27.nov for oss Non-US citizens :)

Stod iallefall begge datoene på kjøp-siden på Steam.

7145408[/snapback]

Du mener vel gjerne 27. Oktober.

7148164[/snapback]

Ja, det var det jeg mente ^^

Endret av Ashmantle
Lenke til kommentar

Den traileren der syntes jeg ikke noe om. Den ble utrolig cheesy, og jeg lo egentlig smått for meg selv flere ganger, på grunn av hvor harry den egentlig er. Den minner om filmtrailere fra 80-90-tallet.

 

Jeg har sett en annen trailer til spillet tidligere, og den fenget mye mer.

 

Uansett, traileren har minimalt å si. Jeg vet hva jeg får når jeg skaffer meg Dark Messiah, som jeg har bestemt meg for å gjøre (for lenge siden). Gleder meg utrolig mye, nå. Håper MultiPlayer er levedyktig også, ikke bare artig i fem minutter, så hiver man det fra seg.

Lenke til kommentar
Den traileren der syntes jeg ikke noe om. Den ble utrolig cheesy, og jeg lo egentlig smått for meg selv flere ganger, på grunn av hvor harry den egentlig er. Den minner om filmtrailere fra 80-90-tallet.

 

7149724[/snapback]

 

Syntes traileren var bra jeg. :hmm:

Mulig det bare er jeg som er litt harry. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...