Gå til innhold

Dark Messiah - når slippes det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det dere gjør er jo å "pre-loade" spillet, så når det først slippes har dere lasta ned/patcha osv helt ferdig så dere kan spille med en gang. Men dere må vente til det slippes først da....

 

Får mitt om noen timer jeg, spillbart dog 

 

 

Feil, jeg haddet prelaoda det ferdti for en uke siden, i går begynte steam og vertifisere filene etter det begynte det en nedlasting som tok altfor lang tid. Ente med at jeg fikk slettet hele dritten. Mer om dette tidligere i tråden.

Lenke til kommentar
Det dere gjør er jo å "pre-loade" spillet, så når det først slippes har dere lasta ned/patcha osv helt ferdig så dere kan spille med en gang. Men dere må vente til det slippes først da....

 

Får mitt om noen timer jeg, spillbart dog 

 

 

Feil, jeg haddet prelaoda det ferdti for en uke siden, i går begynte steam og vertifisere filene etter det begynte det en nedlasting som tok altfor lang tid. Ente med at jeg fikk slettet hele dritten. Mer om dette tidligere i tråden.

7155225[/snapback]

My bad, virka rart, har aldri hørt om lignende problem før =/

Lenke til kommentar

Jeg har lasta det ned via steam ... nå som jeg er ferdig står det ikke annet enn "Preload Ready; Unreleased"

 

Får vel bare vente 17 timer til da :(

Har lasta det ned på den bærbare også, så jeg er klar il å nerde i friminuttet på skolen i morgen ^^

Endret av Sir Eatsalot
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...