Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt svimlende. Mener jeg leste at det var 2.2 mill i året faktisk. Håper han presterer. Det burde han når han har den lønnen!

 

Liker heller ikke det faktum at Brann spyr ut så mye penger på en spiller (sikkert med god hjelp av Mohn), Molde har jo sikkert litt å rutte med de også, og har i tillegg mulig seriemesterskap og europacupspill å tilby. Har sett det før, det er lett å gå etter pengene. Ikke bare i utlandet, men i Norge også. Hvem hadde trodd det..

Lenke til kommentar

 

De tallene er et stykke unna sannheten ifølge journalister som jobber tettest på Brann.

Hva mener de han får da?

 

 

Vet ikke. "Et stykke unna" er akkurat slik BT-journalist Anders Pamer ordla seg på twitter om 2 mill+bonuser. Du får spørre ham selv og se om han vil svare. Jeg er ikke i tvil om at han vet hva han snakker om i hvert fall.

Lenke til kommentar

Kontrakt på 2,5 år, men kan gå om Brann rykker ned.

Drøy lønn de gir han også. 2 mill i året + 1 mill i bonus om Brann beholder TL plassen(!).

 

Ble tilbud 900.000 fra Molde (+ TL gull og europaspill?). Men penga rår.

 

Hva med de andre spillerne? Håper for Guds skyld de får en saftig bonus også. Er jo ikke bare Pedersen som skal ha æren hvis de overlever. Det hadde blitt for drøyt...

Lenke til kommentar

Og om ikke Norling ser det så kan man godt sende han vekk også. siden han velger å spille med ham. herregud så dritt.

Mojsov har også kvaliteter. Han gjør mer ut av seg enn Hanstveit. Er det bra eller dårlig? Er det bare jeg som ikke får med meg Hanstveits glimrende taklinger, igangsetting av angrep og herlige klareringer? Det må selvsagt også sies at Hanstveit gjør langt færre feil. Jeg synes vi skal ha troen på Daniel. Dette kan lukes vekk. Han laget straffe det er det vel ingen tvil om, men Norling frikjenner han for ikke å ha plukket opp Johnsen. I følge Norling skulle Mojsov sonemarkere på corneren. Jeg synes han spiller til en firer og han har det internasjonale snittet en god del av våre andre spillere ikke har. Azar for eksemepl er da en stut, men en god stut. På den annen side litt begrenset register. Det er hodedueller, hodedueller og atter hodedueller. Ikke så mye spill. Der er vel Grønner bedre. Alt i alt synes jeg vi har et interessant forsvar med mange muligheter og det blir for tidlig å avskilte Mojsov. Da kan vi vel avskilte Grønner også? Vært mye feil der også.

 

Til slutt må vi huske på en ting. Vi forsvarer oss med et helt lag. Forsvarsjobben begynner på topp. Meaning; disse sentrale midtbanespillerne våre er tragisk der.

Lenke til kommentar

 

Og om ikke Norling ser det så kan man godt sende han vekk også. siden han velger å spille med ham. herregud så dritt.

Mojsov har også kvaliteter. Han gjør mer ut av seg enn Hanstveit. Er det bra eller dårlig? Er det bare jeg som ikke får med meg Hanstveits glimrende taklinger, igangsetting av angrep og herlige klareringer? Det må selvsagt også sies at Hanstveit gjør langt færre feil. Jeg synes vi skal ha troen på Daniel. Dette kan lukes vekk. Han laget straffe det er det vel ingen tvil om, men Norling frikjenner han for ikke å ha plukket opp Johnsen. I følge Norling skulle Mojsov sonemarkere på corneren. Jeg synes han spiller til en firer og han har det internasjonale snittet en god del av våre andre spillere ikke har. Azar for eksemepl er da en stut, men en god stut. På den annen side litt begrenset register. Det er hodedueller, hodedueller og atter hodedueller. Ikke så mye spill. Der er vel Grønner bedre. Alt i alt synes jeg vi har et interessant forsvar med mange muligheter og det blir for tidlig å avskilte Mojsov. Da kan vi vel avskilte Grønner også? Vært mye feil der også.

 

Til slutt må vi huske på en ting. Vi forsvarer oss med et helt lag. Forsvarsjobben begynner på topp. Meaning; disse sentrale midtbanespillerne våre er tragisk der.

Selvsagt kan det lukes vekk. Problemet er bare det at vi holder på å rykke ned og har egentlig ikke tid til at feil som dette skal lukes vekk. Ettersom spillere ikke blir bedre over natten.

 

Men samtidig har vi ikke noe særlig valg, ettersom Grønner er omtrent like god.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...