Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brann e best... herregud så patetisk.

Håper det blir nedrykk. De har ingenting i TL å gjøre.

 

Hvem representerer du? Borussia Dortmund? Tror ikke de har noe i mot Brann eller noe norsk fotballlag i det hele tatt.

 

Utrolig deilig med seier i går. Jeg suger fremdeles på den berømte karamellen. Så får vi se på neste kamp mot RBK på mandag. Jeg skal nok se deres kamp i morgen ja. Generelt vil jeg si at maset om nye spillere har gått for langt. Det er liksom slik at så lenge vi får en spiss så er det bra. Jeg tror ærlig talt at for eksempel Veton Berisha kunne gjort det dårligere enn Barmen (pga dårlig form). Utover det lar ikke gode spisser seg så ofte låne ut. Selvsagt kan vi hente en etablert målscorer som Kjartansson hvis vi absolutt vil. Men hvem tar regningen? Rykker vi ned forsvinner han jo med en gang. En slik spiller vil jo selvsagt ikke spille første divisjon,

 

Jeg tror vi har gode nok spillere til å greie oss. Gi Orlov og Barmen tilit. Jeg er derimot mer bekymret for midtbanen vår. Tenk om vi hadde hatt Jone der? Ville reddet alt. Skal nye spillere inn ønsker jeg en midtbanespiller på lån. Slik det ser ut nå trenger vi vel mest av alt en kantspiller. Calvo fra Vålerenga på lån? Tripic? Magnus Andersen?

 

Det er også utrolig at med så mange forumdeltakere at man bare har 3 aktive klubbtråder og at man risikerer 0 svar om man starter en generell tråd om norsk fotball.

Lenke til kommentar

Ikke noe ny spiss. (Eller noe annet for den del).

 

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article7522808.ece

Synes det er helt greit. Laget har vist fin stigning i det siste og det løsner gjerne med tanke på scoringer også. Ser man på de navnene som dukket opp så er det stor sjanse for at folk ville blitt misfornøyd med dem også. Friend (på vei ned), Berisha og Knudtzon. Stinker ikke akkurat mål av det. Skulle vi hentet noe så måtte det vært i Kjartansson-klassen, men investorene ba om edruelighet. Ergo var det helt umulig. Vi kunne lånt noe, men med 4 spisser i stallen så er det god nok bredde. Og sjansen for at den spissen vi lånte inn skulle være noen målkonge er heller liten. Litt mer skuffet over at vi ikke lånte inn en kantspiller da.

 

Mange kjeftet på Ferguson i 93/94 (?) også, men han visste bedre med sin "class of 92". Ferguson og United ble mester uten en betydelig forsterkning. Kanskje er det noe slikt vi er vitne til kan skje nå også (ikke at vi blir mester neste år, men at laget forbedrer seg kraftig). Brann består jo tross alt av en del ungdommer nå og det er jo det vi har ønsket? Så får man stå ved det da. Ikke rope etter forsterkninger som gale høns.

Lenke til kommentar

Vi har kjøpt Marcus Pedersen :ninja:

 

http://www.bt.no/100Sport/fotball/eliteserien/Marcus-Pedersen-til-Brann-455839_1.snd

Marcus Pedersen er klar for Brann

Brann-ledelsen jobbet på spreng med å signere Marcus Pedersen. Like før overgangsvinduet stengte, lyktes de med det.

 

BRANN STADION (bt.no): I 22.30-tiden mandag, halvannen time før det norske overgangsvinduet stenger, ble Pedersen bekreftet klar for Brann.

 

Dermed fikk klubben spissen de ønsket seg i aller siste liten.

- Sakens kjerne er at vi har jobbet med Marcus Pedersen hele tiden i denne prosessen. Han ga signaler om at han ønsket å bli i utlandet, så har han de siste dagene tenkt seg om. I ettermiddag fikk vi ny melding om at han likevel kunne tenke seg å komme til oss, sier Branns daglige leder Roald Bruun-Hanssen til Bergens Tidende.

 

Også nederlandske Vitesse bekrefter overgangen.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...