Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det er en litt merkelig avgjørelse. Han skal da hele tiden prøve å spille med det beste mannskapet (om det ikke er snakk om å spare på spillere eller lignende). Jeg håper nesten at han ikke lykkes med å bruke et lag som ville falle i smak hos 'oss supportere'.

 

Akkurat dette med at taktikken legges opp for publikum stusset jeg også litt på, skal innrømme det. Regner da med at taktikken blir lagt opp mtp seier i hver kamp, og oppnår vi det blir supporterne storfornøyde.

Lenke til kommentar

Der har du problemet med publikum, dem er aldri enig. Jeg ser mye av de samme "kvalitetene" i Björnsson (tøddel-o denne gang..) som jeg så i Big Mac. Begge er høy, begge mangler teknikk og ingen av dem har noen gang tatt et lurt løp som spiss.

 

Antar det med å "legge taktikken opp etter publikum" vil si færre lange baller på en høy ubrukelig spiss, og mer overlapp på kant (som vi gjorde i hele fjor!)

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Hmm, frykter det kan bli mye sjanser, men lite mål med det laget. Husklepp er lynrask og har bra teknikk, men kan ikke avslutte dessverre. Björnsson kan avslutte, men han kan ikke noe annet. Skulle ønske Demba spilte istedet for han. Men vi får krysse fingrene for at vingspillet funker i morgen, da blir det nok en underholdende kamp.

Lenke til kommentar
Björnsson kan avslutte, men han kan ikke noe annet.

 

Bjørnsson kan da ikke avslutte. Han kan heade brukbart og han kan løpe. That's it. En skam at han starter for Brann, som har målsetning om å være i toppen.

 

Forresten bør Austin starte, hvis ikke skjønner jeg ikke hva Mjelde tenker på.

Lenke til kommentar
I et sånt oppgjør burde det jo vært fullsatt, hvor er alle sammen? Har medgangssupporterne vært på vg.no og glodd på tabellen?

 

I følge Speaker på stadion var det 17200, selvom det så ut som det var litt mindre. Er ikke så veldig mye å klage over.

 

Det er det ikke, men han har et poeng. I fjor gråt man for å få billetter, spesielt til de siste kampene. I år er det mindre som gidder, selv mot Viking som pleier å trekke bra med folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...