Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var det klart for bortekamp mot Lillestrøm i dag. Hørte rykter om at Austin er usikker, og da blir det plass på midtbanen for Fakiri. Jeg håper virkelig at dette ikke stemmer, for vil heller se Austin i en kamp til fra start mot et norsk lag. Ellers tror jeg ikke det er mange endringer fra kampen mot Deportivo. Lillestrøm har jo ikke akkurat hatt en god sesong de heller, så håper at vi kan ta med oss formen fra Deportivo kampen og kjøre over Lillestrøm i dag!

Lenke til kommentar
Spent på den ja. Skulle reist bort (fra Oslo) til Åråsen for å se om jeg hadde råd.

 

Kommer vel mye an på "heltene" fra Deportivo-kampen, funker ikke de så synker moralen i laget igjen...

 

Tror ikke at det kommer til å bli samme type kamp som mot Deportivo, så føler at nå er det andre som må prestere. Dette blir ikke en kontringskamp, men heller en kamp hvor vi presser Lillestrøm. Og da må hvertfall Gylfi og Vaagan Moen involvere seg mer.

Lenke til kommentar
Tror ikke at det kommer til å bli samme type kamp som mot Deportivo, så føler at nå er det andre som må prestere. Dette blir ikke en kontringskamp, men heller en kamp hvor vi presser Lillestrøm. Og da må hvertfall Gylfi og Vaagan Moen involvere seg mer.

 

Helt enig. Huseklepp har ikke for vane å spille godt mot lag som LSK, og jeg tror faktisk dette hadde vært kampen det hadde vært greit om Eirik Bakke spilte, for eksempel. Mye står og faller på hvordan Rudy og Gylfi klarer seg i kampen på midten tror jeg, og jeg håper samtidig vi klarer å få til noen fete overlapper på kantene, da vil vi skape mange sjanser. Er spillerne like motiverte som på torsdag har jeg stor tro på seier. Men jeg frykter vi får se en helt annen Huseklepp enn Eurokleppen fra forrige uke.

Lenke til kommentar

Ludvigsen, Trond Fredrik. Benkevarmer hos Brann som i løpet av 50 minutter i eliteserien i år har utrettet like mye som Demba og Azar har brukt 2000 minutter på. Kanskje ikke så gale, men jeg synes han er en spiller som fortjener mye mer spilletid. Dessverre har Mjelde en forkjærlighet for mannfolk på over 180 som gjerne skal ta 180 i benken også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...