Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Om jeg ikke tar helt feil hadde Stoke en avtale om å kjøpe han for 12 mill. Det er jo et tilbud vi kan matche, men spørsmålet er vel hva som skjer med Stoke. De er jo ikke akkurat levnet noe håp i det gode selskap, og da må de sette tæring etter næring dersom de rykker ned...

 

Uansett så håper jeg at han kan tilføre noe vi har manglet, og da tenker jeg spesielt ift Bakke/ Fakiri. Jaiteh er en mann for fremtiden, og en som setter klubben Brann høyt, så jeg håper virkelig at det ikke går ut over ham!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er RBH du sikter til, så antar jeg han har andre oppgaver enn å finne spillere også. Jeg håper og tror han utfører disse oppgavene eksemplarisk. Jeg husker det var mye oppstyr når Brann ansatte mannen, jeg antar derfor han er en dyktig person.

Problemet, eller poenget om du vil, er at Per-Ove tydeligvis har litt bedre oversikt over markedet og hvilke spillere som vil styrke Brann..

Lenke til kommentar
Og så har du ikke sagt noe her? Vi har jo vært sulteforet på rykter om nye spillere mann ;)

Altså, jeg kan jo ikke drive å lekke ting heller :p. Sånt går ikke :).

 

Ja, IKKE kødd med kompisen til Alastor :p

Hahaha, altså, man må gjerne kritisere folk fordi man ikke liker stilen osv, men ha iallefall fakta klart...anyway, er noen år siden jeg hadde særlig kontakt med Bjørnar, siste var vel stort sett når vi spillte sammen på Grei Junior + Idrettslinja på Bjerke. Ikke at jeg var på noe særlig nivå...

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Leste forøvrig et sted at Austin var en spiller som Per Ove Ludviksen har funnet. Hvor lang tid tar det før Brann skønner at POL er en mann de må ansette til å avlaste RBH med uviktige ting som speiding og innkjøp av spillere..

 

Nå har det seg jo sånn at grunnen til at POL ikke lenger er vår sportsdirektør er fordi han ville ha bort Mjelde. han gikk, ihvertfall offisielt, frivillig fra stillingen. Det er ikke sikkert det er Brann det står på i denne saken.

Lenke til kommentar

Nå skal det vel sies at jeg sikkert også kunne puttet to mot Liberia, men er forsåvidt enig i at vi må forandre spillestilen. Må være mulig å finne noe som gjør at vi får brukt både Demba og Ludvigsen ordentlig. Sånn vi har sett ut hittil har alltid den ene av dem bare vært i veien...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...