Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Guntveit hadde vel scoret 4-5 mot Liberia, ingen grunn til å legge opp taktikken etter Nyren.

 

Tja, Norges antatt beste spiss klarte jo ikke engang score mot Island. Ikke Helstad heller maktet dette.

 

Men har man først gått inn for å mislike Nyren så skal ikke jeg prøve å skape noe horisont, gud forby :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MÅ qoute Mons her:

 

"Ville du ikke hatt Robbie Fowler i troppen?

 

- Han er ikke en bakromsspiss som vi var ute etter og jeg vil helst ha yngre spillere. Vi kjenner ikke hvilke motiver en aldrende Robbie Fowler måtte ha for muligens å ville dra til Bergen. Men det kom som sagt aldri så langt som til mitt bord, sier Mons Ivar Mjelde. "

 

Jada...for han hadde sikkert rotet det enda mer til han enn det stjernegalleriet til Brann har gjort så langt......

Lenke til kommentar

 

Sportsjournalister altså... Gidder de i det hele tatt å gjøre research? Brann har aldri vært i kvartfinalen i UEFA-cupen.

 

 

Dermed får ikke Robbie Fowler anledning til å reprodusere det fantastiske målet han scoret på Stadion i 1997, da han med et hælspark sendte Per Ove Ludvigsen opp på tribunen og ga Liverpool bortemålet som gjorde at de kunne spille med senkede skuldre mot Tore Andre Flo og Kjell Tennfjords menn på Anfield i returkampen i Uefa cupen.

Lenke til kommentar

 

Sportsjournalister altså... Gidder de i det hele tatt å gjøre research? Brann har aldri vært i kvartfinalen i UEFA-cupen.

 

 

Dermed får ikke Robbie Fowler anledning til å reprodusere det fantastiske målet han scoret på Stadion i 1997, da han med et hælspark sendte Per Ove Ludvigsen opp på tribunen og ga Liverpool bortemålet som gjorde at de kunne spille med senkede skuldre mot Tore Andre Flo og Kjell Tennfjords menn på Anfield i returkampen i Uefa cupen.

 

Ja. Poenget mitt var jo at det ikke var i UEFA-cupen! Det var kvartfinale i Cupvinnercupen.

Lenke til kommentar

Mjelde har kommet med akkurat de samme tullete uttalelsene tildligere, men etter intern korreks har han nå tilsynelatende tatt til fornuft.

 

Over til noe annet... Har dere fått med dere dette? Branns sportslige ledelse uttalte på kick-off i mars at målene for jubileumssesongen var å forsvare seriegullet, vinne cupen og å kvalifisere seg til Champions League. Dette for å krone Branns 100 år som sportsklubb. Nå kuliminerer dette altså i bollefest med Njøten og Thue på torgallmenningen. Litt av en gjeng!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...