Gå til innhold

Er det mulig og ha Mac osc og Windows på samme pce


Yonaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med BootCamp kan du strøkent dualboote med OSX og Windows XP. :) Bare last ned BootCamp og følg instruksjonene. Husk at du må ha en brenne-cd for driverne du skal installere på XP.

7124953[/snapback]

Brenne cd for drivern jeg skal instaler på xp? jeg har jo windows xp nå med alle driverne instalert !? ;p

 

og hvordan blir det med driver til Macen, er det vanskelig og instalere?

Endret av Yonaz
Lenke til kommentar
Med BootCamp kan du strøkent dualboote med OSX og Windows XP. :) Bare last ned BootCamp og følg instruksjonene. Husk at du må ha en brenne-cd for driverne du skal installere på XP.

7124953[/snapback]

Brenne cd for drivern jeg skal instaler på xp? jeg har jo windows xp nå med alle driverne instalert !? ;p

 

og hvordan blir det med driver til Macen, er det vanskelig og instalere?

7125077[/snapback]

 

Du har Windows XP men vil ha OSX?

Lenke til kommentar
Brenne cd for drivern jeg skal instaler på xp? jeg har jo windows xp nå med alle driverne instalert !? ;p

 

og hvordan blir det med driver til Macen, er det vanskelig og instalere?

Som sagt, å installere Windows på ei maskin frå Apple går fint, men å installere OS X (operativsystemet til Apple) på «Windows-PCar» går nok ikkje. Eg forstår det som at du har sistnemnte, og ikkje ein Mac. Er det rett?
Lenke til kommentar
Brenne cd for drivern jeg skal instaler på xp? jeg har jo windows xp nå med alle driverne instalert !? ;p

 

og hvordan blir det med driver til Macen, er det vanskelig og instalere?

Som sagt, å installere Windows på ei maskin frå Apple går fint, men å installere OS X (operativsystemet til Apple) på «Windows-PCar» går nok ikkje. Eg forstår det som at du har sistnemnte, og ikkje ein Mac. Er det rett?

7125259[/snapback]

ja, jeg har windows xp nå! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...