Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Din beste erotiske drøm


Gjest Gjest_Dreamfall_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Dreamfall_*

Topic sier alt, hvordan var din beste erotiske drøm?

 

 

Jeg hadde min inatt... Jeg er ganske ung, så jeg elsket den!

 

Det starter med at jeg gikk ned trappa, og der står en blondine i 30-årene med passelig store bryster. Jeg begynner å ta på dem, og klemme litt. Så går vi opp i dusjen, og jeg slikker litt bryster og kjønnorgan, og det var bare moro, helt til

jeg av en eller annen merkelig grunn gikk ut av dusjen, for å pusse tennene.

Da våkna jeg... :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, erotiske drømmr er bare irriterende for min del :p

 

Jeg greier liksom ikke å huske hva de handler om, fordi jeg er mer opptatt av at jeg plutselig våkner, med bokseren bløt av kvit gugge.

 

Ikke kult :(

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Dreamfall_*
Vel, erotiske drømmr er bare irriterende for min del :p

 

Jeg greier liksom ikke å huske hva de handler om, fordi jeg er mer opptatt av at jeg plutselig våkner, med bokseren bløt av kvit gugge.

 

Ikke kult :(

7122792[/snapback]

Våkner du seriøst ferdigonarert?

Lenke til kommentar
Vel, erotiske drømmr er bare irriterende for min del :p

 

Jeg greier liksom ikke å huske hva de handler om, fordi jeg er mer opptatt av at jeg plutselig våkner, med bokseren bløt av kvit gugge.

 

Ikke kult :(

7122792[/snapback]

Våkner du seriøst ferdigonarert?

7122828[/snapback]

Ja, og det er forbaska irriterende! Det har skjedd ganske så mange ganger over en periode på noen år, men det ser ut til å ha stoppet nå.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Dreamfall_*
Våkner du seriøst ferdigonarert?

7122828[/snapback]

Man våkner gjerne sånn etter en erotisk drøm, særlig i ung alder.

7122858[/snapback]

Hmm... Ikke umulig. For ikke så lenge siden lå jeg i senga og klinte med ei jente med hånda under bh-en hennes... Var bra klissete i bokser'n etter det, for å si det mildt! Men jeg sov sammen med henne den natta (nei, ingen sex), så jeg kunne ikk akkurat... ja, jeg skal ikke si mer! :!:

Lenke til kommentar
Våkner du seriøst ferdigonarert?

7122828[/snapback]

Man våkner gjerne sånn etter en erotisk drøm, særlig i ung alder.

7122858[/snapback]

Hmm... Ikke umulig. For ikke så lenge siden lå jeg i senga og klinte med ei jente med hånda under bh-en hennes... Var bra klissete i bokser'n etter det, for å si det mildt! Men jeg sov sammen med henne den natta (nei, ingen sex), så jeg kunne ikk akkurat... ja, jeg skal ikke si mer! :!:

7123140[/snapback]

Heldig du.. Jeg har enda ikke vært nedi bh-en på non jente :thumbdown:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...