Gå til innhold

"Jeg sitter fast i Gothic 3"-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pussig.. han derre alkymisten har faktisk en antidote for all kinds of poison.. til 1000 spenn.. Men, når jeg trader, så kommer'n ikke opp i inventaret mitt.. hmm.. er det en bøgg!? :hmm:

7062709[/snapback]

 

Du må trykke "balance gold" eller hva den knappen heter. Du må jo betale for det du kjøper, vøtt. ;)

Nei, da missforsto du ..

 

Selvfølgelig betaler jeg for det jeg kjøper.. Eller selger varer som jeg ikke trenger..

 

Problemet er som sagt at etter traden er gjennomført, så dukker ikke "spell'n" opp i mitt inventar... men, det forsvinner fra hans.. :hmm:

Lenke til kommentar
Pussig.. han derre alkymisten har faktisk en antidote for all kinds of poison.. til 1000 spenn.. Men, når jeg trader, så kommer'n ikke opp i inventaret mitt.. hmm.. er det en bøgg!? :hmm:

7062709[/snapback]

 

Hvis du kjøper den til 1000 gull er det nok en oppskrift på en potion du kjøper, og ikke potionen. Oppskriften på den dårligste healing potionen koster jo 1000 gull.

Lenke til kommentar
Det er da flere fiender som bruker staver. Jeg finner dem rett som det er.

 

Jeg har et lite spørsmål til et oppdrag: Jeg møtte en jeger i skogen, inni en ring med steiner (à la Stone Henge). Han vil bare trene meg i jakting om jeg dreper en "shy deer" og gir han kjøttet fra denne. Jeg skjønner ikke helt hva han vil ha. Altså, ALLE hjortene heter jo "shy deer"! Er det en spesifikk hjort han vil jeg skal finne? Jeg har prøvd å drept haugevis av vanlige hjort, og tatt kjøttet deres, men det er jo bare "raw meat", altså det samme som jeg får av griser og bjørner. Han vil ikke ha dette kjøttet.

 

Noen som har fått gjort dette oppdraget? Jeg har VELDIG lyst til å få det gjort, så han kan lære meg å flå dyr. Da får jeg endelig tak i ulveskinnet som jeg trenger for å smi et broadsword.

7064706[/snapback]

 

Han er ute etter noen spesifikke deer. Alle heter ikke "shy deer". Du finner de hvis du går fra der han jegeren er mot hovedstaden (byen i bobla), mellom der orkene står vakt og den stonehenge sirkelen. Når du har drept mange nok (tror det var 5 stk) får du quest completion. Da kan du gå tilbake til han og gi han kjøttet.

Lenke til kommentar
Det er da flere fiender som bruker staver. Jeg finner dem rett som det er.

 

Jeg har et lite spørsmål til et oppdrag: Jeg møtte en jeger i skogen, inni en ring med steiner (à la Stone Henge). Han vil bare trene meg i jakting om jeg dreper en "shy deer" og gir han kjøttet fra denne. Jeg skjønner ikke helt hva han vil ha. Altså, ALLE hjortene heter jo "shy deer"! Er det en spesifikk hjort han vil jeg skal finne? Jeg har prøvd å drept haugevis av vanlige hjort, og tatt kjøttet deres, men det er jo bare "raw meat", altså det samme som jeg får av griser og bjørner. Han vil ikke ha dette kjøttet.

 

Noen som har fått gjort dette oppdraget? Jeg har VELDIG lyst til å få det gjort, så han kan lære meg å flå dyr. Da får jeg endelig tak i ulveskinnet som jeg trenger for å smi et broadsword.

7064706[/snapback]

 

Han er ute etter noen spesifikke deer. Alle heter ikke "shy deer". Du finner de hvis du går fra der han jegeren er mot hovedstaden (byen i bobla), mellom der orkene står vakt og den stonehenge sirkelen. Når du har drept mange nok (tror det var 5 stk) får du quest completion. Da kan du gå tilbake til han og gi han kjøttet.

7065905[/snapback]

 

Ah, tusen hjertelig takk. Skal prøve det ut med en gang! :)

 

Forresten, jeg synes også den quest-loggen er elendig. I Gothic 2 var den veldig bra. Den hjalp deg ikke for mye (slik den gjør i Oblivion, hvor du får en pil til hvor du skal dra og slik - blir alt for enkelt), men den ga deg nok info.

Den i Gothic 3 er jo bare elendig. Den viser bare hva karakterene har sagt, og det er ikke skrevet noe av helten, slik som i Gothic 2. Der kunne man gå inn og lese "X wants me to find Y in Valley of Mines". Slik er det ikke i G3.

Lenke til kommentar

hmm.. nå sitter jeg ikke med Gothic foran meg.. men... hvis du kommer til den "Stonehenge" -tingen, hvor han Rangeren sitter.. så går du da ca rett frem, med steinene i ryggen.. sånn ca... blir nerri der et sted! Let litt.. Om natten; se etter noe grønt lys! :)

 

EDIT: http://forum.jowood.de/showthread.php?t=124608

 

En link; noen som har spurt om det samme..

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Det er da flere fiender som bruker staver. Jeg finner dem rett som det er.

 

Jeg har et lite spørsmål til et oppdrag: Jeg møtte en jeger i skogen, inni en ring med steiner (à la Stone Henge). Han vil bare trene meg i jakting om jeg dreper en "shy deer" og gir han kjøttet fra denne. Jeg skjønner ikke helt hva han vil ha. Altså, ALLE hjortene heter jo "shy deer"! Er det en spesifikk hjort han vil jeg skal finne? Jeg har prøvd å drept haugevis av vanlige hjort, og tatt kjøttet deres, men det er jo bare "raw meat", altså det samme som jeg får av griser og bjørner. Han vil ikke ha dette kjøttet.

 

Noen som har fått gjort dette oppdraget? Jeg har VELDIG lyst til å få det gjort, så han kan lære meg å flå dyr. Da får jeg endelig tak i ulveskinnet som jeg trenger for å smi et broadsword.

7064706[/snapback]

 

Jeg eller får ikke de oppdrage til, og drepe den shy deeren....

Viss du går litt øst for der u fikk oppdrage så er en deer dær som heter

shy deer, jeg drepte den men fikk bare raw meat og han ville ikke ha de....

Må u drepe flere shy deer?

Lenke til kommentar
Har skjønt at man kan ta tilbake Cape Dun (?) fra orkene ved hjelp av opprørene og en paladin, men hvordan?

7068823[/snapback]

 

Du må bare jobbe litt for orkene i byen, og når du har fått ett bra rykte så slipper di deg inn i fyrtårne hvor paladinen er. Snakk med han og du og han angriper byen helt alene, alt for lett spør du meg. Jeg og han klarte de helt alene......'

Håper de ikke er så lett senere og frigjøre en by!?!?

Endret av RaZeR91
Lenke til kommentar
Ja sitter fast eg og!  kommer jo ikkje inpå spillet en gang :(

 

Når eg klikker på iconet så kommer det bare opp mange linker til den Patchen som er komt ut :S    Va skal eg gjøre?

7069123[/snapback]

 

Lukk det irriterende vinduet så starter spillet. Ihvertfall hos meg...

7069128[/snapback]

 

 

Ja klikker det vekk men starter ikkje her :/

Lenke til kommentar

Lett og lett.. Døde et par ganger da jeg ble angrepet av en orc bakfra :( Selvsagt, om du lar han gjøre alt så er det jo griselett. Drepte en god del orcs, sov tilog med midt i fighten for å regene :p

 

Edit: Et spm. Hvor mye peng har folk her? Kom nettopp til den tredje byen med orcer i, og har 30k :ph34r: :ph3ar: Litt lett å loote alt fra alt og alle.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...