Gå til innhold

Guide: Elite eller Arcade?


Bloody Mess

Anbefalte innlegg

Om du har HDTV vil du spille i HD-oppløsning som f.eks 720p, til dette trenger du komponentkabelen som følger med i Premium-pakken, du kan også kjøpe denne utenom som tilbehør, til ca. 300 kr.

 

 

vil man ikke kunne bruke vanlig HDMI kabel? bedre bilde?

 

skal ha meg plasma så da er det vel like greit og kjøpe Premium når jeg uansett må kjøpe kabel og minnekort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du har HDTV vil du spille i HD-oppløsning som f.eks 720p, til dette trenger du komponentkabelen som følger med i Premium-pakken, du kan også kjøpe denne utenom som tilbehør, til ca. 300 kr.

 

 

vil man ikke kunne bruke vanlig HDMI kabel? bedre bilde?

 

skal ha meg plasma så da er det vel like greit og kjøpe Premium når jeg uansett må kjøpe kabel og minnekort.

7086994[/snapback]

 

Xbox 360 har ikke HDMI. Component kabelen som følger med premium er god nok.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hvis man har vanlig TV, altså ikke HD tv eller noe sånt, og kjøper Premium pakka og får med HD-kabel (Komponent). Vil HD-kabel (Komponent) kjøre bildet noe bedre på vanlige tver, enn med en vanlig scart? eller er jeg helt på jorde? Er HD-kabelen det samme som noe annen man kunne kjøpe på si, RBG kabel eller no!?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du gjør det smart i å invistere i følgende kabel :) :

 

MS AV-SCART Kabel

 

Ikkje nødvendigvis fra den siden, men var dit google førte meg :p Husk å plug den inn i SCART-socket`en som støtter RGB-signaler inn til TV`en( om din TV har fleire), ellers er du like langt.

 

EDIT: Bildet avviker noe, det er komponent kablene som er avbildet i den linken der ;)

 

Her har du litt info om det skulle vere nødvendig:

 

Info og bilde.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

I følge prisguiden er billigste pris på Xbox360 core kr 2299,- (Best Buy) mens billigste pris på Xbox360 premium er 2995,- (Platekompaniet / Siba). Elkjøp selger til 2395,-/2895,- for øyeblikket (500kr forskjell).

 

Har ikke sett Core til 1995,- veldig ofte eller veldig mange plasser, men den har av og til vært på tilbud hos Elkjøp til denne prisen, samme som at premium faktisk også har vært på tilbud til 2695,- (og muligens lavere?) samme plass.

 

Det blir derfor helt feil å si at prisforskjellen er kr 1000,- når den i realiteten faktisk ligger på under kr 700,-

 

Harddisk koster heller ikke bare 700kr - men faktisk ofte minst en hundrelapp ekstra. Netonnet selger denne til 729,- - Om man sjekker prisguiden ser man at den i hovedsak ligger fra 795,- og oppover. På Elkjøp koster denne 849,-

 

Fint initiativ for tråden, men det er litt feilinformering om prisene... Konklusjonen er klokkeklar - vil man ha harddisk, så kjøp premium.

 

 

 

 

 

 

edit: gammel tråd som ble bumpet - ikke rart prisene ikke stemte helt :)

Endret av KriFos
Lenke til kommentar
Rart ingen har nevnt det, men det fins også en til Xbox 360 pakke å velge mellom;

Xbox 360 Pro

 

Kan vel også ta med at det går an å få Xbox 360 i bundle med spill som for eks Gears of War.

7480772[/snapback]

 

Den utgaven der visste jeg ikke om nei... Kan nesten virke som det er Overpricedworld som har laget en egen sammensetning for å lure folk til å tro at dette er samme som premium.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...