Gå til innhold

Guide: Elite eller Arcade?


Bloody Mess

Anbefalte innlegg

det er ganske stor forskjell på bilde kvaliteten på hdmi og component men da snakker vi om nærmere 100" og oppover.har du langt kabeltrekk så er det også fordel med hdmi.mange som lar seg lure av og kjøpe en 42" tv i 1080p når du kan få den samme tven i 720p til halv pris uten og se forskjell på bildet.

9612045[/snapback]

 

Dette er myte. Jeg har ikke verdens beste syn heller men selv på min 24" så jeg tydelig forskjell fra component til HDMI. Kan nesten sammenlignes med å gå fra s-video til RGB scart på vanlig tv. Det er også tydelig forskjell, men mange tror fremdeles s-video er det beste...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Jeg lurer på om det er vanskelig å få tak i en Xbox 360 Pro med Falcon-MB her i norge? Kan tenke meg at de prøver å selge unna alt det gamle de har på lager først, men når jeg nå skal kjøpe meg en box vil jeg gjerne ha den nyeste versjonen (som visstnok ikke lider av red ring of death?). Så hvis jeg stikker ned på den lokale experten e.l. hva er det mest sannsynlig at de har? Er det noe vits i å prøve mange forskjellige butikker på jakt etter en falcon, eller er det helt fåfengt i norge siden falcon-versjonen visstnok er produsert i september i år, og norge sikkert ikke er første land på lista over hvem som får dem?

Lenke til kommentar
tjener jeg på og kjøpe eliten, hvor mye koster den og hvor er den billigst?

 

står mellom elite og premium(pro)

 

men har jo ikke evig med penger :p

Det er hovedsakelig harddisken som er forskjellen samt at elite er svart (kulere?). I tillegg får man med en hdmi kabel.

 

Når det er sagt så ser jeg at elkjøp har pakkepriser på Elite. Det er ingen grunn til å benytte seg av disse. Det er knapt nok rabatterte priser. Komplett har Elite til 3690,- Det er det billigste jeg har funnet sålangt.

Lenke til kommentar

ok kan nesten spørre spørsmål her, endelig sitter jeg på 2500kr , som er nok til en xbox 360! julegaver unnagjort og alt det der..

 

store spørsmålet er, hvilken skal jeg kjøpe, er ikke så evig avhengig av harddisk plass sånn sett.. demoer kan lastes ned på ps3 og låner så og si alle spill av en kamerat.

 

men hva er pris forskjellen på arcade og premium , å får man premium modellen uten forza og viva pinata billigere?

 

!=)

 

et par små ting til , kan man oppdatere systemet uten harddisk btw=?

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Siden premium og arcade koster omtrent det samme, ville jeg tatt en premium. (2299 på elprice, 2499 på elkjøp) Er kjekt med en harddisk uansett, vet aldri om du skal laste ned en patch/maps/whatnot til spill. Husk å få vennen din til å verve deg da, om du kjøper innen 14. desember, får dere 10 gratis arcade spill hver!

 

edit: http://www.xbox.com/en-GB/10gameseach/gameinformation.htm

Endret av Oxidia
Lenke til kommentar

takk for tipset dude:) visste ikke at den var så billig der,

 

1 Xbox 360 Premium (XBOX360PREMIU) kr 2 299,00 pr. stk.

 

Total varekjøp: kr 2 299,00

Frakt: kr 91,25

Betalingsgebyr: kr 37,00

Totalt: kr 2 427,25 (MVA utgjør kr 478,05)

 

der var bestillinga inne!:) hva slags erfaring har folk med levering fra elprice btw?

Lenke til kommentar
Siden premium og arcade koster omtrent det samme, ville jeg tatt en premium. (2299 på elprice, 2499 på elkjøp) Er kjekt med en harddisk uansett, vet aldri om du skal laste ned en patch/maps/whatnot til spill. Husk å få vennen din til å verve deg da, om du kjøper innen 14. desember, får dere 10 gratis arcade spill hver!

 

edit: http://www.xbox.com/en-GB/10gameseach/gameinformation.htm

Kult. Er det noen som har lyst til å være min "venn", ta kontakt så skaffer vi oss ti gratis arcade spill! Ta kontakt pr PM.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor lang HDMI kabel man får med elite? Valget står mellom elite eller pro og det virker som man får mye mer for pengene om man velger elite. Fancy farge, HD plass og HDMI kabel for 700kr ekstra virker jo som en bra deal.

 

Men det store spørsmålet er om jeg skal vente til romjul/nyttårs salget. Er vel optimistisk å tro at prisene vil synke noe særlig.

Endret av toeblast
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor lang HDMI kabel man får med elite? Valget står mellom elite eller pro og det virker som man får mye mer for pengene om man velger elite. Fancy farge, HD plass og HDMI kabel for 700kr ekstra virker jo som en bra deal.

 

Men det store spørsmålet er om jeg skal vente til romjul/nyttårs salget. Er vel optimistisk å tro at prisene vil synke noe særlig.

Nå skal jeg ikke være skråsikker, men jeg tror kabelen er maks 1,5 m lang. Kanskje bare 1 meter. Måtte sende hele stasen tilbake til Komplett ettersom harddisk/harddisk-kontakten var ødelagt ved levering så jeg har ikke den foran meg nå :mad:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...