Gå til innhold

Trenger torturmetoder, takk.


Halvgud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, kom på en.

 

Ta hvem som helst kroppsdel (evt hodet.). Ta kroppsdelen under en pressmaskin, husker ikke hva det heter, men det klemmer flere tonn. Så klemmer du sakte og sakte, bare sånn halvklemt. Så bruker du en dreie-maskin, dreier noe skarpt og så bruker øyet til personen som siktet når maskinen gjør 7000rpm. =D

 

Eller så kan du binde fast beina og armene på en person så han henger en halv/hel meter over bakken, så bruker du en sløv kniv (Så du kan presse og klemme litt.) å skjærer sakte gjennom huden helt til han detter. Så tar du poser med salt rundt der du har skjært av og så kaster han oppå en trailer med masse store, skarpe steiner.

 

Den siste torturmåten har jeg sett på film (Film fra Irak.).

Lenke til kommentar
Ta hvem som helst kroppsdel (evt hodet.). Ta kroppsdelen under en pressmaskin, husker ikke hva det heter, men det klemmer flere tonn. Så klemmer du sakte og sakte, bare sånn halvklemt. Så bruker du en dreie-maskin, dreier noe skarpt og så bruker øyet til personen som siktet når maskinen gjør 7000rpm. =D

7070178[/snapback]

Det minner meg om alle torturmetodene jeg satt og tenkte ut da jeg gikk på mekken.

Spenne fast hånda, f.eks, og frese ut litt av håndflata med en fresemaskin. Bore hull i hånda. Presse en kroppsdel på noe nysveiset. Mose testiklene i en skrustikke.

Lenke til kommentar
Ta hvem som helst kroppsdel (evt hodet.). Ta kroppsdelen under en pressmaskin, husker ikke hva det heter, men det klemmer flere tonn. Så klemmer du sakte og sakte, bare sånn halvklemt. Så bruker du en dreie-maskin, dreier noe skarpt og så bruker øyet til personen som siktet når maskinen gjør 7000rpm. =D

7070178[/snapback]

Det minner meg om alle torturmetodene jeg satt og tenkte ut da jeg gikk på mekken.

Spenne fast hånda, f.eks, og frese ut litt av håndflata med en fresemaskin. Bore hull i hånda. Presse en kroppsdel på noe nysveiset. Mose testiklene i en skrustikke.

7070246[/snapback]

Hehe, når tiden ikke kan brukes til annet så går det gjerne ett par tanker om akkurat det tema der. Men bort fra det, hvilken skole gikk du? Har du startet på noe nytt noe? (Profilbilde ditt.)

Endret av Axes
Lenke til kommentar
Personlig syntes jeg denne traden er usmakelig og ikke morsom i det hele tatt, skjonner ikke hvorfor den fortsatt er apen

7059711[/snapback]

 

jaha, prat med meg den dagen du ligger i kjelleren til en eller annen psykopat og skriker lungene dine ut pga han gjor de tingene dere sier i denne traden.

 

 

Beklager at jeg riper opp i "lukkete" sår, men den der utalelsen holder ikke vann lille venn. Om du synes denne tråden er usmakelig fordi den lister opp torturmetoder, og at du vil ha den stengt, så lag et korstog og gå mot Google og.

 

Google søk.

 

Så ikke kom den veien. De aller fleste, eller nærmere bestemt alle, metoder beskrevet i denne tråden finnes på en eller annen luguber side på nette, noe envær person som VIL torturere noen kan finne.

 

Unødvedig quote sikkert av meg, ble bare irritert når en eller annen meget stor "save the world queen" skal rede hele verden med "tenk om noen leser denne tråden" utsagn.

 

Men tenk, ja TENK om noen faktisk bruker goggle :ohmy:

Lenke til kommentar
Men bort fra det, hvilken skole gikk du? Har du startet på noe nytt noe? (Profilbilde ditt.)

7070633[/snapback]

Jeg gikk på Strømmen vgs, nå går jeg på transportfag, orket ikke mer mekanisk, så det passer ypperlig. Profilbildet er to år gammelt, yrkesprosjekt i 10. klasse, jeg ble satt opp som kokk.

 

Hm, hva med å snitte opp magen, og ta ut diverse innvoller, uten bedøvelse? Tror man kjenner det, men faren for å dø er vel til stede.

Lenke til kommentar
bind personen ut som en X

sett klesklyper over alt.  (gjerne brystvorter og lign.) :p

fest en snor i hver klesklype og rykk av en etter en!

 

la klypene stå til det ikke er vondt mere før du rykker

7033403[/snapback]

Dette kalles sex

7071973[/snapback]

 

Yup, dog veldig kinki sex. Tro hva moren tenker når hun finner alle klesklypene inne på romme til pjokken sin :p

Lenke til kommentar

Nah, mødre veit ikke om sånt :p

Men det er jo mye morsomt man kan gjør med folk, kneble folk nede i kjelleren, ingen er der nede uansett, ikke la folka få mat eller noe. Men gå ned en gang om dagen for få svar på det du lurer på. Kjelleren er selvfølgelig videoovervåka 24/7 så stakkaren ikke stikker av.

 

Har tro på at de fleste snakker fortere vis de bare får sjansen av og til.

Lenke til kommentar
Yup, dog veldig kinki sex. Tro hva moren tenker når hun finner alle klesklypene inne på romme til pjokken sin :p

7072877[/snapback]

Heldigvis har ikke min kjære mor lenger noen grunn til å komme på besøk for å sjekke hva jeg driver med på rommet. Klyper kan jo alltids være på rommet fordi jeg henger opp klesvasken der da :innocent:

Lenke til kommentar
Yup, dog veldig kinki sex. Tro hva moren tenker når hun finner alle klesklypene inne på romme til pjokken sin :p

7072877[/snapback]

Heldigvis har ikke min kjære mor lenger noen grunn til å komme på besøk for å sjekke hva jeg driver med på rommet. Klyper kan jo alltids være på rommet fordi jeg henger opp klesvasken der da :innocent:

7072887[/snapback]

 

Om moren din uheldigvis er mattelærer kan hun tenke slik at antall klesklyper forsvunnet til ditt rom går ikke i 0 med antall klær du har hengt opp.

 

Min mor har heller ingen grun til å komme inn på rommet mitt, men hun bruker enkelte ganger å finne på en, mistenker jeg i alle fall. Slike termer som f.eks "er du våken?" er jo et klart tegn på snoking :p

Lenke til kommentar

Hallo folkens, hvem finner vel på og ha torturredskaper på sitt eget rom!?

Alle vet jo at rommet til broren din, eller naboen sin garage er mye bedre!

 

Tenke tenke tenke på flere torturmetoder :hmm:

 

Skjære i diverse kropsdeler med en sløv kniv kan jo funke, men det er jo litt dumt vis det kan bevises at du har drevet med tortur, noe som har med psyken og gjøre eller noe som ikke synes fysisk kan være noe og tenke på.

 

Litt kjipt og stå der:

Offer; han sagde av meg armen for at jeg skulle begynne og snakke.

Deg selv; Har jeg ikke gjort!

Offer; Se her, jeg har ingen arm lenger!

 

Da sitter du med skjegget i postkassa :no:

Lenke til kommentar

Det værste må vel være å bli utsatt for Numa Numa sangen på repetivt hele tiden med den dansende nerden fremfor øynene hele tiden. Eneste redskapet du har er en skalpel som du kan skjære ute øynene etter vært. Må vel være like stor tortur som det er å spille den amerikanske nasjonalsangen fremfor en terrorist mens du forer han med American Big one.

 

Anyway.

 

Saw hadde jo noen fine, som sagt før. Lås f.eks noen inne på et rom med en tilsynelatende død person i mitten. Utsett så offeret for psykiske lidelser over lengere tid, hvor de til slutt må velge mellom å gjøre seg selv vondt eller dø.

Lenke til kommentar

Kutte av fingrerene av en og en, også ha en som kan sympatisere med offeret, sånn at hab gir informasjon. Vis fingrene en gang, i en boks av is. Og si de kan enda reddes. Men så brenner du/kutter dem eller ødelegger dem på en annen måte. Mens offeret ser på. Husk å desinfisere sagen du kutter av fingrene med. For å holde offeret i live.

Eller kan du kutte av ørene, og kutte litt i ansiktet på offeret. Eller knuse masse glass til støv, legg det på gulvet og kast offeret naken i alt glasset. For deretter å dra han opp og kaste han ned i masse salt. Det burde svi litt.

Du kan jo henge personen opp ned, også kutte av tær, og lemmleste kjønnsorganet.

Selvsagt burde du shave av alt håret, for at offeret skal føle seg enda jævligere.

Varme opp en nål, til den er rødglødende også stikke den igjennom neglen. Sånn at det smelter. Og svi offeret masse ganger med sigarett.

 

Eller så kan du gjøre det med et familiemedlemm, mens offeret ser på. For deretter å gjøre det med offeret.

Lenke til kommentar
Kutte av fingrerene av en og en, også ha en som kan sympatisere med offeret, sånn at hab gir informasjon. Vis fingrene en gang, i en boks av is. Og si de kan enda reddes. Men så brenner du/kutter dem eller ødelegger dem på en annen måte. Mens offeret ser på. Husk å desinfisere sagen du kutter av fingrene med. For å holde offeret i live.

Eller kan du kutte av ørene, og kutte litt i ansiktet på offeret. Eller knuse masse glass til støv, legg det på gulvet og kast offeret naken i alt glasset. For deretter å dra han opp og kaste han ned i masse salt. Det burde svi litt.

Du kan jo henge personen opp ned, også kutte av tær, og lemmleste kjønnsorganet.

Selvsagt burde du shave av alt håret, for at offeret skal føle seg enda jævligere.

Varme opp en nål, til den er rødglødende også stikke den igjennom neglen. Sånn at det smelter. Og svi offeret masse ganger med sigarett.

 

Eller så kan du gjøre det med et familiemedlemm, mens offeret ser på. For deretter å gjøre det med offeret.

7074327[/snapback]

 

Gjør bare alle tingene :)

Du hadde en liste som viste ka som var neste torturmetode,

så når han var ferdig med en ting krysset du dn av

å gikk videre til neste ting :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...