Gå til innhold

Trenger torturmetoder, takk.


Halvgud

Anbefalte innlegg

Kan du ikke bare torturere dem av kjedsomhet....

Sett dem i et rom med fire gråe vegger uten vindu, la dem sitte der en god stund. Av og til sender du ut mat til dem, skiver uten noe på og lunket vann, og lar dem spise det samme over lengre perioder.

Ikke snakk med dem eller ta kontakt, bare la han / henne være i rommet uten noe annet selskap enn seg selv.

Nå kommer de til å kjede seg til døde bokstavlig talt, omtrent det verste en kan bli utsatt for etter min mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være denne er nevnt..Men jeg har hørt ei skrøne om den er sann eller ikke veit jeg ikkke...

 

Ska visst ha skjedd med en fyr i bergen...

 

Han sovna på fest, meget berusa..Da tok noen plastrør oppi ræva på en, for så å legge piggtråd inni..Og deretter ta vekk plastrøret...Han måtte visst oppere vekk piggtråden...

 

Tenk hvis du gjør samme, bare at du drar den sakte ut...

 

Edit: Bruke varmluftspistol, så så langt fra huden...?

 

Og jeg undres over hvordan denne tråden fortsatt kan være åpen

Endret av Best0
Lenke til kommentar

Kvelning. Folk blir desperate etter et par runder med det. Det enkle er ofte det beste. :)

 

Videre får du kjøpt belter en fester på personen, som en låser hendene i, og er utstyrt med elektroder og fjernkontroll.

 

Personen pisser på seg, og får det meget utrivelig.

 

Inkvisisjonen hadde en interessant metode, der en hadde flere tau med en pinne i enden rundt en naken person. Disse pinnene vrir en på, helt til personen tilstår bruk av sort magi. Meget effektivt.

 

Nazistene var glade i å slå bar rygg med gummikøller. Kast kaldt vann på personen når han/hun våkner.

 

Please don't try this at home.

Lenke til kommentar
Hvor mange jenter har lyst å bli skallet? Eller generelt folk som har langt hår?

7085382[/snapback]

Jeg hadde fortalt en del for å slippe å bli skallet. Skallet kan rocke, men ikke på feil folk. Tror forresten jeg er såpass pyse (glad i min egen kropp og liv) at det skal en del til for at jeg ikke snakker.

Lenke til kommentar
Hvor mange jenter har lyst å bli skallet? Eller generelt folk som har langt hår?

7085382[/snapback]

Jeg hadde fortalt en del for å slippe å bli skallet. Skallet kan rocke, men ikke på feil folk. Tror forresten jeg er såpass pyse (glad i min egen kropp og liv) at det skal en del til for at jeg ikke snakker.

7085596[/snapback]

 

 

Hehe ok skjønte det nå.... Trodde først dere mente at dere skulle klippe av hodet hennes, men den morroa varte ikke lenge :!:

 

Men samma her, ville gjorte mye for ikke bli skalllet :cry:

Lenke til kommentar
Må si det samme! :) Den der er en urban legend Best0!Har hørt den før, fra mange folk som påstår at de kjenner noen som kjenner noen som ble utsatt for dette.

Du har også versjonen med en mus eller rotte inn i vagina, da spiser den seg vist ut.

7079076[/snapback]

 

2fast 2furios elns..Da de legger rotta på magen til duden, og ei alubøtte over, for så å begynne å varme opp bøtta...Da sku visst den spise seg gjennom duden og ut...najs...

Lenke til kommentar
Du trenger et stykk rotte, et stykk glass og en lighter eller flammer av no' slag.

 

Du tar glasset med rotta i og presser det mot magen til vedkommende.  Så tar du lighteren og varmer opp glasset slik at til slutt vil rotta i sin redsel begynne å sakte spise seg inn i offeret.

7019434[/snapback]

 

Sett på 2 Fast 2 Furious (elns)? :p

7025445[/snapback]

 

Er det ikke på Matrix ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...