Gå til innhold

Jeg vil ha voldelige spill


Anbefalte innlegg

Jeg savner et skytespill som er så voldelig at man bare må le. Da tenker jeg ikke quake eller doom, men mer i retning av Soldier of fortune eller Postal 2 :!:

Noen som veit om noen tøffe ultravoldelig skytespill? Savner det :love:

Gjerne noen andre spill enn gta, half-life, quake, doom, far cry, wolfenstein.

Noen som veit om noen andre tøffe voldsspill som er så voldelige at man ikke klarer å la vær å le når man spiller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hm brainbread er et Half life mod som er ganske blodig

I spillet skal du ta tilbake byer som er infiserte med zombier og drepe 1000 vis av de og hvis du bli bitt så blir du til en zombie selv og må drepe marines eller soldatene og du skyte alt av zombiene, armer, legger, hoder etc

NB Det er bare multiplayer så du må ha en steam konto med Half life

Link her > http://www.ironoak.de/BB/index.php?page=media

Endret av assassai
Lenke til kommentar

Jeg savner også FPS’er som er mer voldelige og hvor kulene har mer realistisk gjennomslagskraft.

 

Soldier of fortune 2 må vel sier å være en av de store favorittene mine. Men hva er det som gjør at nettopp dette spillet er så bra?

Det er absolutt ikke AI eller level design, men heller at det er noe mer realistisk enn det meste som finnes der ute. Når jeg skyter noen i et FPS så venter jeg at kroppen skal innholde 4-5,6 liter blod, ikke de syke mengdene som spruter ut i postal og painkiller. Postal er bare hemningsløs og makaber vold, jeg klarer ikke like det spillet uansett hvor hardt jeg prøver.

 

 

Realistisk vold i en setting der man ikke behøver å drepe alt og alle er det beste. Jeg koser meg ikke over vold, men spill som rainbow six mister helt appellen når fiendene bare siger om og mister en halvliter blod.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...