Gå til innhold

Den store P5W DHD tråden


Klingon

Anbefalte innlegg

Kom over en ting når jeg leste Techspot sin anmeldelse av kortet

 

De har kjørt 3dmark 2003 med det integrerte lydkortet aktivert og deaktivert.

 

De fikk en 21% FPS dropp når lydkortet var aktivert.

 

Noe å merke seg!

6963574[/snapback]

 

Hvilke endringer blir det med lyden hvis man deaktiverer lydkortet? ingen lyd? eller er det et lydkort andre steder eller hvordan blir det?

 

Hvordan deaktivere?

7095693[/snapback]

Deaktiverer det i BIOS.

 

Det kommer vell lyd ut av speakern... Men ikke noe storslagne greier... Vet ikke helt hvordan det blir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er mulig ja, men det er ikke offisielt støttet. Har du planer om å gjøre dette, må du finne modifiserte drivere. Vet det er noen her på forumet som kjører det.

7095922[/snapback]

 

Da håper jeg at noen her vil være vennlig å sende dem/linke til de ettersom jeg vil kjøre P5W DHD, E6600, og 7900GTO i SLI ;)

Lenke til kommentar
Det er mulig ja, men det er ikke offisielt støttet. Har du planer om å gjøre dette, må du finne modifiserte drivere. Vet det er noen her på forumet som kjører det.

7095922[/snapback]

 

Da håper jeg at noen her vil være vennlig å sende dem/linke til de ettersom jeg vil kjøre P5W DHD, E6600, og 7900GTO i SLI ;)

7096081[/snapback]

 

 

tror ikke du vil få noe ytelsesøkning, snarere tvert imot. Hvis det i det hele tatt går..

Lenke til kommentar
Det er mulig ja, men det er ikke offisielt støttet. Har du planer om å gjøre dette, må du finne modifiserte drivere. Vet det er noen her på forumet som kjører det.

7095922[/snapback]

 

Da håper jeg at noen her vil være vennlig å sende dem/linke til de ettersom jeg vil kjøre P5W DHD, E6600, og 7900GTO i SLI ;)

7096081[/snapback]

Du vil finne de i denne kategorinen, bare å leite litt ;)

http://downloads.guru3d.com/download.php?id=2

Lenke til kommentar

Da har jeg testet ett P5B Dlx istedet for P5W DH Dlx jeg hadde fra før. Gikk ett par timer, så byttet jeg tilbake. Gikk faktisk ned i klokk med dette kortet. Ikke mye, men måtte faktisk en hundre MHz for å få den stabil. Får bare håpe de pissproblemene jeg har med dette kortet (P5W DH Dlx) forsvinner etterhvert. Fikses sikkert med en BETA bios. Kanskje sende en mail til Asus imorgen å høre...... :hmm:

 

P5B Dlx kortet gidder jeg ikke montere igjen ihvertfall. Mulig det funker bedre på E6300 å E6400, men på min E6700 er det P5W DH Dlx som kommer best ut.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Har bestilt et P5W og driver å laster ned det jeg trenger av drivere osv. Hvor finner jeg den generelle driverpakken til hovedkortet? Med nvidia så laster jeg ned en driverpakke fra dem, er det det samme med Intel?

7100681[/snapback]

 

Det ligger en egen driverpakke på CD'en som følger med, og den fungerer helt glimrende. Viss du skulle bli misfornøyd, tror jeg du finner nyeste chipset driverpakken hos Intel, og resten av driverne hos Asus.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Man burde jo ha nyeste driver hvis det er mulig. Syns det er snodig at jeg ikke finner en brikkesettdriver på asus sin hjemmeside, men men. Det er altså slik for Intel-brikkesett at Intel leverer driveren, ikke hver enkelt hovedkortprodusent? Får lete på Intel sine sider etter driver da.

7100823[/snapback]

 

Du finner *alt* du trenger av driver på Asus's supportsider.. Du må bare lære deg å bruke disse sidene..

Intel's drivere er som regel under "tab/fane" utilities...

Disse/denne driver er de/den samme uansett hk og støtter alle Intel chipsets. (vel, man må selvsagt laste ned siste versjon av Intel's chipset driver for nyere chipset).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...