Gå til innhold

Enkemannsstøt, kjerringsstøt eller heksestøt?


Lakus

Anbefalte innlegg

kink i nakken er hvertfall ikke godt, hvertfall ikke når jeg får det på skolen og en hore i klassen min kommer bort og vrir på nakken min. Hadde det ikke vært for at jeg ikke er så voldelig av meg så hadde jeg klint til hon.

6959380[/snapback]

Faen, det hadde jeg ikke tålt. Den jævelen hadde gått i bakken.

 

On Topic: Enkemannsstøt. Har forøvrig hørt de andre alternativene også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg leste førsteinnlegget, så tenkte jeg "hva svarte er det du prater om, er det hekseskudd han mener?", men nei. Det var noe med albue. Har ikke et navn for det, det er jo noe strømgreier som gjør vondt, selvsagt.

 

Så jeg stiller meg i gruppen som hadde stemt på "hæ, er det hekseskudd det menes?" (forslår det som et stemmealternativ)

Lenke til kommentar
Skal se om moderatorene ikke er snille nok til og sette opp en poll..

6958970[/snapback]

 

Ingen hjemme nå for tiden så poll er utelukket.. ;)

Meningsløs tråd, spør du meg...

6959028[/snapback]

Second that, forstår ikkje kva som er så interessant med å vite kva ord diverse brukarar av forumet nyttar. Kjært barn har mange navn, ikkje det at enkemannsstøt/kjerringstøt/heksestøt er noko kjærkomen fenomen, men eg ser ikkje problemet. :hmm:

 

Forslag til nytt ord: Olboge-støyt, du får ikkje støyt i enkemannen, kjerringa eller heksa, men olbogen (bokmål: albuen). Case closed!

Lenke til kommentar
Forslag til nytt ord: Olboge-støyt, du får ikkje støyt i enkemannen, kjerringa eller heksa, men olbogen (bokmål: albuen). Case closed!

6961588[/snapback]

Man kan da vel få det andre steder enn albuen også, selv om ikke det er like vanlig?

 

 

Aldri hørt noen av delene før, jeg. Kaller det bare "auau", jeg. :shrug:

6961710[/snapback]

Det var da en lite kraftfull og spenstig versjon =/
Lenke til kommentar
Aldri hørt noen av delene før, jeg. Kaller det bare "auau", jeg. :shrug:

6961710[/snapback]

Det var da en lite kraftfull og spenstig versjon =/

6961766[/snapback]

 

Men han er ikke den eneste.

 

28.09 23:20:54 <MRN> noen av dere som bruker disse utrykkene? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=639383&st=0

28.09 23:20:55 <Purgatory> [Title] Enkemannsstøt, kjerringsstøt eller heksestøt?

28.09 23:27:40 <Bagge> ordet jeg bruker til den hendelsen er vel enkelt og grei "au"

28.09 23:28:18 <MRN> hvordan differensiere den fra andre "au"er?

28.09 23:29:14 <Bagge> har ikke noe særlig behov for å differensiere au-ene mine

 

There you go.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...