Gå til innhold

Hva synes dere om å kalle ot-baren for "Søppel"?


Bør OT-baren hete "søppel" ?  

281 stemmer

  1. 1. Bør OT-baren hete "søppel" ?

    • Ja
      170
    • Nei
      110
    • Ingen formening
      21


Anbefalte innlegg

Opprinnelsen til dette forumet var som nevnt søppel.

 

Grunnen var at beskrivelsen av forumet var at her kunne man poste

"Alt det uten særlig mening som du allikevel ikke klarer å holde for deg selv".

 

Forumet skulle være en avlastning for moderatorer slik at man her kunne legge innlegg i fri utfoldelse. Problemet var at populariteten tok såpass av at man likevel måtte inn og moderere denne delen mer og mer, noe som førte til at kvaliteten på naturligvis måtte ta seg opp. Etter en stund ble det slik at "Søppel" ikke var et passende navn på forumet lenger, og noen fant derfor ut at navnet måtte endres.

 

Jeg synes derfor at man oppretter et nytt forum nå som heter søppel, en plass hvor moderatorene ikke bryr seg så mye om og hvor vi kan leve i fri utfoldese..

 

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søppel :love: Gode gamle søppel. Kunne alltid svinge innom og få seg en god latter. Men de fleste av kvalitet søppel’erne er jo borte, og sammen med de nye reglene og navnet som har kommet her, er nok søppel en forsvunnet tid. Tror vi alderig kommer til å få se noe mer til det kvalitets søppel som vi hadde her med den retningen HW-forumet har lagt seg på, sad but true.

Lenke til kommentar
Kom til bake Søppel :fun:

å ha flest innlegg i søppel er kulere enn "OT-baren" :p

6948302[/snapback]

Hvis Ot-baren blir omdøpt til "Søppel" igjen kommer jeg til å skjemmes over alle postene jeg har der. Når det heter OT-baren er det rett og slett ikke like ille å ha så mange poster der, men søppel?! Jeg var absolutt en av de som er glad over navneendringen som ble foretatt. Jeg syns at 43% innlegg i OT-baren er ille og da blir det enda verre med "Søppel" rett og slett.

 

Jeg føler også at OT-baren er mye mer passende og hyggelig og holder nye spammere noe unna. og bidrar til at det ikke er like mye spam som før.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...