Gå til innhold

Hva synes dere om å kalle ot-baren for "Søppel"?


Bør OT-baren hete "søppel" ?  

281 stemmer

  1. 1. Bør OT-baren hete "søppel" ?

    • Ja
      170
    • Nei
      110
    • Ingen formening
      21


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Søppel" høres kanskje kulere ut, men det ligger liksom i tittelen at her er det BARE fjas, og det kan nok påvirke enkelte til å spamme litt mer enn de ellers ville gjort. Det stilles jo faktisk visse krav til innleggene i OT-baren også. Kanskje det er nettopp på grunn av dette at den ble døpt om i første omgang.

Lenke til kommentar
"Søppel" høres kanskje kulere ut, men det ligger liksom i tittelen at her er det BARE fjas, og det kan nok påvirke enkelte til å spamme litt mer enn de ellers ville gjort. Det stilles jo faktisk visse krav til innleggene i OT-baren også. Kanskje det er nettopp på grunn av dette at den ble døpt om i første omgang.

6946264[/snapback]

Til seriøse ting man faktisk kan lære noe av har vi kategorien "Annet". Når denne kategorien fikk nanvet "Ot-baren" ble på en måte skillet mellom disse to kategoriene visket mer ut. Likte det bedre før når det faktisk gikk ann å poste noe som kunne minne om noe morsomt uten å bli permbannet.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel egentlig hva OT-baren er ment å være. Skal den være et no holds barred spammekaos, eller skal den være et sted for å diskutere ting som ikke passer inn andre steder? Etter hvert som forumet vokser seg større og større, blir det færre og færre hjemløse temaer. Det vi likevel må ta i betraktning er serverload, og jeg tror heller kategorien blir lagt ned før den blir omgjort til et sted hvor man kan poste nøyaktig hva man vil.

 

EDIT: Ja riktig, vi har selvsagt "Annet". Det tenkte jeg ikke på, men det er fortsatt et spørsmål om hvilken rolle baren skal spille, om noen.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Flere av spørsmålene som tidligere har blitt tatt opp under "Annet" kan nå bli tatt opp i Samfunn. Jeg føler at OT-baren kun er for "håpløse 'diskusjoner' uten noe mening, og et fristed for Bundy-wannabies"

 

Edit: Det heter "Baren", gjør det ikke? Hvor mye seriøsitet er det på en bar? Jo, det er drikkekonkurranser og slikt kødd. Exactly hva man driver med her.

Endret av Fisker
Lenke til kommentar
Flere av spørsmålene som tidligere har blitt tatt opp under "Annet" kan nå bli tatt opp i Samfunn. Jeg føler at OT-baren kun er for "håpløse 'diskusjoner' uten noe mening, og et fristed for Bundy-wannabies"

6946323[/snapback]

Nemlig. Så hvorfor kan den ikke hete "Søppel" når den, ja riktig, inneholder søppel?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...