Gå til innhold

Hva synes dere om å kalle ot-baren for "Søppel"?


Bør OT-baren hete "søppel" ?  

281 stemmer

  1. 1. Bør OT-baren hete "søppel" ?

    • Ja
      170
    • Nei
      110
    • Ingen formening
      21


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Søppel :love:  Gode gamle søppel. Kunne alltid svinge innom og få seg en god latter. Men de fleste av kvalitet søppel’erne er jo borte, og sammen med de nye reglene og navnet som har kommet her, er nok søppel en forsvunnet tid. Tror vi alderig kommer til å få se noe mer til det kvalitets søppel som vi hadde her med den retningen HW-forumet har lagt seg på, sad but true.

6950414[/snapback]

:(

 

 

Savner de meningsløse topicene til Ha|tan

Lenke til kommentar
Jeg føler også at OT-baren er mye mer passende og hyggelig og holder nye spammere noe unna. og bidrar til at det ikke er like mye spam som før.

6951084[/snapback]

I Søppel var det i hvertfall noe kvalitetsspam. I OT-baren er nesten bare spammere og folk som klager på skriving.

 

Men jeg er redd for at det ikke blir så mye kvalitetsposter om det blir kalt søppel nå.

 

 

Stemmer egentlig for en egen søppelhaug på forumet.

Lenke til kommentar
Jeg føler også at OT-baren er mye mer passende og hyggelig og holder nye spammere noe unna. og bidrar til at det ikke er like mye spam som før.

6951084[/snapback]

I Søppel var det i hvertfall noe kvalitetsspam. I OT-baren er nesten bare spammere og folk som klager på skriving.

 

Men jeg er redd for at det ikke blir så mye kvalitetsposter om det blir kalt søppel nå.

 

 

Stemmer egentlig for en egen søppelhaug på forumet.

6956933[/snapback]

 

 

-ADMIN DUMP SPACE - ;)

Lenke til kommentar
Søppel var jo virkelig søppel før. Når er det en slags Annet nr.2

6958247[/snapback]

 

 

stemmer det , jeg ser ingen forskeld på ot-baren og annet , bortset fra at det er forskellige folk som bruker di 2 kattegoriene

6959232[/snapback]

Jepp. Var det noe folk lurte på ble det tatt i Annet. Og søppel hadde faktisk kvalitets søppel. Nå er det nesten bare dumme spm i OT-baren. Det kommer nok alderig til å bli noe ny søppel pga den linjen forumet og moderatorene har lagt seg på. Nå skal alt være stuereint.

Lenke til kommentar
Jepp. Var det noe folk lurte på ble det tatt i Annet. Og søppel hadde faktisk kvalitets søppel. Nå er det nesten bare dumme spm i OT-baren. Det kommer nok alderig til å bli noe ny søppel pga den linjen forumet og moderatorene har lagt seg på. Nå skal alt være stuereint.

6961265[/snapback]

Og ting ble slik for ting kom ut av kontroll hele tida og folk flamet hverandre og brøyt reglene og lagde utrolig mye DRIT-poster rett og slett. Derfor ble det slik.
Lenke til kommentar
Jepp. Var det noe folk lurte på ble det tatt i Annet. Og søppel hadde faktisk kvalitets søppel. Nå er det nesten bare dumme spm i OT-baren. Det kommer nok alderig til å bli noe ny søppel pga den linjen forumet og moderatorene har lagt seg på. Nå skal alt være stuereint.

6961265[/snapback]

Og ting ble slik for ting kom ut av kontroll hele tida og folk flamet hverandre og brøyt reglene og lagde utrolig mye DRIT-poster rett og slett. Derfor ble det slik.

6961313[/snapback]

Ja og jeg skjønner at det måtte gjøres noe. Søppel var jo en bortgjemt krok, men så kom det formange uten grenser og forum vett. Jeg savner forsatt søppel, men minnene vil vi alltid ha :love:

Lenke til kommentar
Man kan da ikke kalle OT-BAREN for søppeldynga, riktignok kan nivået være lavmåls, men det får da være grenser...

6968689[/snapback]

OT-baren har altid vært søppel , det er de orginale navnet på plassen

6969692[/snapback]

Det er så, men søppel er så demotiverende.

6969900[/snapback]

 

 

og OT-baren er så motiverende ``?

 

 

og sånn sett så hadde det ikke skadet og demotive enkelte som "poster" der inne ;)

Lenke til kommentar

Søppel skiftet navn til OT-baren etter tidenes mest udemokratiske prosess. Det ble opprettet flere avstemninger om navnet, hvor flere andre forslag fikk langt flere stemmer. Men OT-baren var faktisk ikke med i avstemningen, bare "Baren". Argumentasjonen til forumstyret var noe sånt som at "flere ville stemt på OT-baren hvis det var med i avstemningen".

 

Ja til demokrati, ja til Søppel.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...