Gå til innhold

Komiprisen 06 - Hallelujah-innslaget


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Det var godt å se at det var flere enn meg som digger denne parodien på sangen Hallelujah, av Kurt Nilsen, Askil Holm, Espen Lind og Alejandro Fuentes. Jeg hørte den på P4 mandag 6. november, og den er bare utrolig bra! :w00t: Har søkt og søkt og atter søkt på nettet, og jeg finner ikke ut NOE om den sangen! :no:

Noen andre som vet noe? Mener å huske at iallefall Espen Beranek Holm var medvirkende.

 

PLEASE! Hjelp meg/ oss! Jeg MÅ få tak i den sangen! Jeg får det ikke ut av hodet! :cry:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hehe! Kæm i helvette er egentlig Askild Holm?

 

Jeg visste faktisk hvem det var før Gitarkameratene.. han spilte på skolen min.. En ungdomsskole..

 

sangen var konge..

7358558[/snapback]

"I'm a daydream believer" eller noe?

 

Jeg vant CD da han var på skolen vår.. :D Har CD'en hans her.. Sikkert litt mer verdt nå :p

 

Jeg måtte si navnet på Beatles-medlemmene for å vinne.. Det var jo vanskelig :!:

Lenke til kommentar
Hehe! Kæm i helvette er egentlig Askild Holm?

 

Jeg visste faktisk hvem det var før Gitarkameratene.. han spilte på skolen min.. En ungdomsskole..

 

sangen var konge..

7358558[/snapback]

"I'm a daydream believer" eller noe?

 

Jeg vant CD da han var på skolen vår.. :D Har CD'en hans her.. Sikkert litt mer verdt nå :p

 

Jeg måtte si navnet på Beatles-medlemmene for å vinne.. Det var jo vanskelig :!:

7358803[/snapback]

 

Altså.. Ja .. Det måtte vi på skolen min også (Tranby)

Hehe han kjørte helt likt opplegg :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hehe! Kæm i helvette er egentlig Askild Holm?

 

Jeg visste faktisk hvem det var før Gitarkameratene.. han spilte på skolen min.. En ungdomsskole..

 

sangen var konge..

7358558[/snapback]

"I'm a daydream believer" eller noe?

 

Jeg vant CD da han var på skolen vår.. :D Har CD'en hans her.. Sikkert litt mer verdt nå :p

 

Jeg måtte si navnet på Beatles-medlemmene for å vinne.. Det var jo vanskelig :!:

7358803[/snapback]

 

Altså.. Ja .. Det måtte vi på skolen min også (Tranby)

Hehe han kjørte helt likt opplegg :D

7359053[/snapback]

 

Kan henge meg på denne, samme prosedyre for å vinne cd. Vant ikke da men...

Lenke til kommentar
Kan Noen hjelpe meg?

 

Hvordan får jeg lastet ned det klippet med hallelujah kameratene fra komiprisen??

 

Jeg må ha den på dataen min hehe,den er så jævli bra!

7657831[/snapback]

 

Om du bruker Firefox, kan du laste ned en add-ons som heter VideoDownloader.. Og med denne kan du lagre videoen på maskina :):)

 

Og fy pokker for en genial parodi ass :D

Endret av excellent
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...