Gå til innhold

Endelig fått fatt i LG 204WT-SF


staljin

Anbefalte innlegg

Henta min i dag på Expert Bonus i Ski. Der har de noen flere visst + at nå har de jo inne på hovedlageret.. men det varer sikekrt ikke lenge..

 

Er på jobb til 23.00 så her sitter jeg og ser på pappkartongen.. gleder meg til jeg får fyrt opp skjermen!

 

Kommer tilbake til hva jeg syns om den!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bagatell for min del.. men men :)

 

Har nå fått skjermen i hus, sinnsykt deilig skjerm! Skal testes hardt i kveld med film og spill, så det blir spennende :)

 

Til dere som har den, hva stillte dere brightnessen deres på? Min var altfor lys da jeg fikk den, så jeg stille ned brightness og contrast til 50 hver. Ser OK ut nå... Lurte på om det kanskje var instillingene i skjermkortdriveren.

Lenke til kommentar

Scortech - har du forsøkt å bytte skjerm? Litt kjedelig hvis det er selve skjermen og du ikke klarer å få de noenlunde like, har hørt om "småendringer" som er gjort på LCD skjermer og som likevel blir solgt under samme navn. Et eksempel ser ut til å være Dell faktisk, men vanskelig å vite uten å ha sett dette med egne øyne. Derimot har jeg sett forskjellene på 2 LaCie skjermer.

 

Gjorde ikke Viewsonic også et panelskifte til et raskere ett for en tid tilbake?

 

Dell UltraSharp 1907FP - Which panel will you get?

Endret av Boye
Lenke til kommentar
Scortech - har du forsøkt å bytte skjerm? Litt kjedelig hvis det er selve skjermen og du ikke klarer å få de noenlunde like, har hørt om "småendringer" som er gjort på LCD skjermer og som likevel blir solgt under samme navn

 

Bytte skjerm? du mener bytte skjerm i butikken? ikke ennå..men tror det er det eneste jeg kan gjøre..for sånn som skjermen er nå skal den absolutt ikke være.

 

Skjerm 1 som virker som den skal er fra Oktober 2006 og skjerm 2 som ikke virker som den skal er fra August 2006...de ha vel ikke kunne fått gjort noe forandringer i skjermen på den korte tiden vel? men det kan virke sånn..

 

Jeg tok kontakt med LG og fikk dette svaret

"Hej! Det låter helt klart som ett fel på din monitor. Tycker du ska gå till din återförsäljare och lämna in den på reparation om du har garanti kvar. Med vänlig hälsning, slettet - LGs kundtjänst"

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Lurer på om det er noe rart med PC'en min... Klikket akkurat nå pga et spill (gjort før, vet ikke hva det er) Men når jeg skulle starte på nytt stod den bare å tenkte med skjermkortvifta på full guffe, og intet bilde på skjermen. Stressa lenge med å koble ut og inn og over alt, så plutselig funket den igjen... rare greier. Kan det være skjermen?

Lenke til kommentar

Huff håper ikke det er noe rot med min, har ikke noen Expert butikk i nærheten, å fikk en kompis til å kjøpe den til meg i oslo, så blir langt å reise om jeg skulle klage siden jeg bor i finnmark...

 

Gleder meg nu i så fall som en unge til mandag da får jeg skjermen:)

Lurer på om det er stor forskjell i fra LG Flatron L203WT-BF kjøpte den først, men leverte den tilbake ved hjelp av angretten...

Lenke til kommentar
Huff håper ikke det er noe rot med min, har ikke noen Expert butikk i nærheten, å fikk en kompis til å kjøpe den til meg i oslo, så blir langt å reise om jeg skulle klage siden jeg bor i finnmark...

 

Vel jeg har jo to L204WT..og jeg spiller mye på den ene og jeg er veldig fornøyd med den..Den andre skjermen har jeg nok vært uheldig med og fått et råttent eple..sånn som alle kan få av og til...

Lenke til kommentar

Et kjapt spørsmål før jeg reiser på expert og kjøper denne skjermen :)

 

Hvordan er Widescreen å spille på, tenker da spesielt på FPS spill som Counter-strike: Source. Har aldri hatt LCD før og vil gjerne kjøpe "riktig" skjerm for mine behov når jeg først skal kjøpe en.

 

Etter å ha lest gjennom 9 sider med nesten bare positive kommentarer er jeg sikker på at denne skjermen vil være mer enn bra nok for meg, som stort sett bare ser på film og spiller, samt surfer.

 

Edit: Oi, også glemte jeg nesten noe veldig viktig. Hvor høyt kan man stille Hz'n på? Det jeg uroer meg mest for er Counter-Strike: Source hvor det er veldig viktig for meg å ha 100FPS, og for å oppnå dette med min 19" CRT skjerm må jeg ha minst 100Hz med 1024x768 oppløsningen. Kan noen si noe mer rundt dette? Jeg kan selv innrømme at jeg har lite peiling på slike ting. Skjermer, Hz og lignende er noe jeg aldri har orket å sette meg inn i. Men synlig/følbar lagg er noe jeg ikke klarer å leve med, har alltid vært et problem! Kall meg hva du vil, sånn er jeg :)

Endret av DemoNsouL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...