Gå til innhold

Endelig fått fatt i LG 204WT-SF


staljin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan er denne skjermen vs NEC 20WGX2?

7011502[/snapback]

 

Vel denne skjermen har HDCP, raskere responstid, og høyere kontrastforhold.

 

NEC skjermen har glossy panel (bedre farger, mer gjennskinn fra eventuelle lyskilder i rommet ) og en bedre panel type. (s-ips tror jeg)

 

Tror ikke det er noe tvil om at NEC skjemen er bedre, men den er jo strengt tatt i en annen prisklasse. ca. 1500 kr dyrere.

 

Nec skjermen er også noe penere synes jeg, men har likevel valgt å gå for LG'en

Lenke til kommentar

Sukk leita etter LG skjermen i oslo området i ste, snakke med expert å eneste som har den inne nå er expert på holmen/asker...

Å de var noe langt unna å kjøre for han som skulle oppover så da blir jeg uten alikavell...

 

Begynner også å bli passelig lei av og vente nå, men er litt dumt å kjøpe denne når den nye er på 5ms og har 2000: 1 i kontrast...

Men klarer jeg vente... tja.. begynner å bli lei jah..

 

Skulle funnet noen som har denne, men som vil selge *kremt* kremt* *host*

Lenke til kommentar

Okei så ikke det...

Var desverre mye dyrere en hva jeg har tenkt og bruke da...

 

Er vanskelig det her, sitter på kanten å er nesten jeg bestiller den LG skjermen som jeg nevnte over, men det er så surt igjenn når man bare kan vente litt å få en bedre skjerm til billigere penge...

Endret av Itw
Lenke til kommentar
Dere som har brukt denne skjermen en liten stund nå, er dere fornøyd? pluss og minus? Har selv tenkt å kjøpe denne når lønninga tikker inn.

7024878[/snapback]

 

Jeg er veldig fornøyd..Prøver å spare sånn at jeg kan kjøpe en til..Dual Display :D

Jeg har testet skjermen med flere spill og jeg har absolutt ingenting negativt å si om skjermen til nå..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Jommen ble det ikke en tur på expert og plukket opp en utstillingsmodell som var 2 dager gammel :D

 

Er utrolig fornøyd hittil - klare, skarpe farger, og lekker lite lys. Knall kjøp!

7034151[/snapback]

 

samme her :)

 

Men syns skjermen er litt for skarp. er vel kanskje at jeg er så vant til 3 år gamle CRT skjermen min? :p

 

merker kanskje litt etterslep i windows, men ikke noe plagsomt. Har ikke prøvd andre LCD skjermer så jeg kan sammenligne med dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...