Gå til innhold

Endelig fått fatt i LG 204WT-SF


staljin

Anbefalte innlegg

Kjøpte en der jeg også etter en natt med tweak og test var det tilbake idag og benytte seg av 30 dagers.

 

Hadde en død pixel ved første start... Den forsvant når jeg berørte området forsiktig. så en til samme prosedyre og skjermen var fin. Veldig bra bilde kjempefornøyd så langt .

 

Så bøygen...

4 timer UT2k4. Og etterslepet er ikke til å holde ut... Fantastisk bilde så lenge jeg beveger meg rolig. 1 lang lowgrav dodgejump langs en detaljert vegg gir en ekkel vannfølelse det er som å se ut av et vindu som det renner vann nedover. Bølgende og grøtete. Hopper in i et rom med flere spillere og alt blir grøt med litt kjappe bevegelser og når bildet er klart igjen ligger jeg på gulvet dau... ok dette funker ikke for meg men er sikker fint for andre.

 

Noen som har erfaring med 20" widecreen og UT2k4?

 

Er ikke så kresen på prisen... respons er viktigst men bildekvalitet er ok å ha med... har ikke lyst på en ny CRT.

 

Grmps

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enten er du ekstremt kresen, eller så har du fått en feilvare. Jeg merker ingen etterslep på min skjerm :)

7555926[/snapback]

 

Etterslepet er der det, men jeg plages heldigvis ikke med det.. Så ekstremt som grmp beskriver over er meg ukjent, men merker det litt jeg og om jeg bestemmer meg for det. Watercool:) har linket til en skjermtest et sted i denne tråden.. der kan man klart provoseree frem etterslep

Lenke til kommentar

Vel mulig jeg har fått feilvare, men tar ikke sjansen på å ta en annen fra samme i tilfelle det er skjermen. Men det var direkte ubehagelig. Prøv gjerne selv, last ned UT2k4 demo og gør en sideveis bevegelse langs en detaljert vegg, evnt snu deg forholdsvis fort rundt. Basen i FaceClassic fx

 

http://data.unrealtournament.com/UT2004-Demo3334.exe

 

Det er stor forskjell på skjermer har jeg sett så får vel bare finne en som har ry på seg for å være bra. Venter til det finnes noen tester av Asus sin MW201U, ihvertfall.

 

CRT'en holder forhåpentligvis en til 2 uker til... begynner å få plutselig lystap der et lett kakk i sia gir lyset riktig igjen... :(

Lenke til kommentar

vel jeg spiller cod2 og har nettopp fått denne skjermen, og ingame merker jeg en del etterslepp. vet ikke om det er fordi jeg er kresen og aldri har hatt lcd før men det er ganske plagsomt. har også prøvd i bf2, og der merka jeg det litt og.

 

er d mulig å se noen videoer eller noe der jeg kan se det som folk kaller "en del" etterslepp? og er d noen instillinger som burde fixes på, ettersom jeg ikke har rørt de fleste instillingene enda, som kanskje kan hjelpe problemet?

 

men ellers er denne skjermen perfekt :)

Lenke til kommentar

Har hatt skjermen i et par mndr. nå. Ikke noe etterslepp eller noen problem. Lurer på om de som klager har hardware nødvendig for å drive de spillene man nevner her. Etterslep eller hakking kan jo komme av for svak skjermkort eller for lite RAM, så vidt jeg vet. Har selv merket det med BF2 da jeg gikk fra 1GB til 2GB + Athlon XP og Opteron.

 

Staljin

Lenke til kommentar

vel, jeg har en 2.8GHZ, 1GB Ram, og Geforce 6800GT. Burde være nok til å kjøre COD2 på laveste settings?

har ikke vært noe problem med andre skjermer?

 

noen som har noen forslag? til og med når jeg bare kaster en nade så ser jeg tydelig etterslepp på naden.

når jeg går fram og tilbake og ser på vinduer så ser jeg tydlig at pixler osv blir dratt hit og dit. og når jeg beveger meg litt fort så blir d meste smørt utover så jeg ikke ser ting på lange avstander osv... btw dette er erfaringer fra COD2

 

 

btw d fulgte med 2 kabler til skjermen, hvilken er best å bruke? og ja, skjermkortet mitt tar begge.

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Jeg har spilt mange forskjellige fps-spill etter å ha byttet fra en Amitech 17" lcd til denne her, og merker ingen vesentlig forskjell i etterslep. Amitechen var en 3 år gammel skjerm med 25ms panel. Jeg har prøvd CS:S, HL2, HL2 lost coast, BF2, Armed Assault demo, Delta Force xtreme, Joint ops - klarer ikke å se etterslep i det hele, så noe med den gamle skjermen. Skal teste denne Unreal demoen i ettermiddag.

 

Kanonfornøyd med skjermen jeg. Testa den på butikken for å utelukke pixelfeil før jeg betalte - kjempeservice av Expert det.

Lenke til kommentar

hei, jeg har nettop vert å kjøpt denne skjermen på expert i dag jeg også :)

 

jeg har ikke giddi å lest alle innleggene her så dere får bare unskylde meg hvis dette ikke har vert nevnt før

 

Jeg får ikke høyere oppløstning enn 1280x1024, har snart prøvd alt.

Har prøvd å sette ned Hz'en til 60 men til ingen nytte....

 

noen som kan hjelpe meg??

 

 

takker for svar ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...