Gå til innhold

Endelig fått fatt i LG 204WT-SF


staljin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe... jeg har brukt CRT skjerm "hele livet". så jeg syns det er tegn til etterslep:)

 

Som sagt, jeg har ikke erfaring med andre lcd skjermer. Og er vel en tilvenningsfase fra gammel til ny :)

 

Og den er GANSKE så mye klarere enn CRT skjermen min ja:)

kan vel si at jeg er fornøyd.

 

Tror Elkjøp Majorstua har en utstillingsmodell igjen. Men de har ikke eska med kabler.

Jeg kjøpte min på Storo. de hadde ikke eska med kabler der, men fikk smiska til meg et sett med kabler :)

Lenke til kommentar

Finnes det ingen drivere til denne skjermen på LG sine nettsider?

 

Det ligger noe her (under monitor), men ingen som passer til 204WT.

 

Bruker driveren fra cdn som fulgte med nå, men syns det var litt rart at denne (eller nyere) ikke var å finne på nettsidene.

 

Ellers lurte jeg og på hvordan dere har kalibrert 204WT-skjermene deres, hvilke innstillinger har dere funnet som fungerer bra?

 

-m

Lenke til kommentar
Bare tull, ingen etterslep på denne skjermen

 

staljin

7037916[/snapback]

 

 

ALLE lcd-skjermer har noe etterslep, jamført med gode crt-skjermer.

En annen ting er om dette er merkbart eller ikke.

 

Og en helt annen ting i tillegg: ALLE lcd-skjermer har noe input-lag i forhold til crt-skjermer ... igjen er det et spørsmål hvorvidt det er merkbart, og det at noen lcd-skjermer er verre enn andre.

Lenke til kommentar
ALLE lcd-skjermer har noe etterslep, jamført med gode crt-skjermer.

En annen ting er om dette er merkbart eller ikke.

 

Og dette har du selv erfart? Jeg personlig har kun hatt to lcd skjermen i min tid og jeg har aldri opplevd etterslep..

 

Er nok godt mulig at lcd skjermer som har ms på 12 og oppover opplever etterslep.

Lenke til kommentar
hehe... jeg har brukt CRT skjerm "hele livet". så jeg syns det er tegn til etterslep:)

 

Som sagt, jeg har ikke erfaring med andre lcd skjermer. Og er vel en tilvenningsfase fra gammel til ny :)

 

Og den er GANSKE så mye klarere enn CRT skjermen min ja:)

kan vel si at jeg er fornøyd.

 

Tror Elkjøp Majorstua har en utstillingsmodell igjen. Men de har ikke eska med kabler.

Jeg kjøpte min på Storo. de hadde ikke eska med kabler der, men fikk smiska til meg et sett med kabler :)

7037700[/snapback]

 

kjører du i optimal oppløsning for skjermen da? det er veldig viktig

Lenke til kommentar
ALLE lcd-skjermer har noe etterslep, jamført med gode crt-skjermer.

En annen ting er om dette er merkbart eller ikke.

 

Og dette har du selv erfart? Jeg personlig har kun hatt to lcd skjermen i min tid og jeg har aldri opplevd etterslep..

 

Er nok godt mulig at lcd skjermer som har ms på 12 og oppover opplever etterslep.

7052531[/snapback]

 

 

Nei, jeg har ikke sett etter etterslep på alle lcd-skjermer i verden. Jeg har det fra seriøse forsøk/sammenligninger jeg har sett på nettet.

Jeg er ikke en lcd-hater, jeg har selv en Dell 2007WFP - denne har også etterslep... det er bare det at jeg merker ikke noe til det ;)

Lenke til kommentar
ALLE lcd-skjermer har noe etterslep, jamført med gode crt-skjermer.

En annen ting er om dette er merkbart eller ikke.

 

Og dette har du selv erfart? Jeg personlig har kun hatt to lcd skjermen i min tid og jeg har aldri opplevd etterslep..

 

Er nok godt mulig at lcd skjermer som har ms på 12 og oppover opplever etterslep.

7052531[/snapback]

 

 

Nei, jeg har ikke sett etter etterslep på alle lcd-skjermer i verden. Jeg har det fra seriøse forsøk/sammenligninger jeg har sett på nettet.

Jeg er ikke en lcd-hater, jeg har selv en Dell 2007WFP - denne har også etterslep... det er bare det at jeg merker ikke noe til det ;)

7054285[/snapback]

 

 

Dette er på linje med "det ER dårligere kvalitet på lyden om du kjøper kabler til 120,- pr/m ift platinakabler til 1500,- pr/m.

 

Selvsagt ER det et teoretisk etterslep.. Det er derimot INGEN praktisk effekt av dette som man kan bite seg merke i... Ergo er det meningsløst å fremme en slik påstand.. :)

Lenke til kommentar

bare fordi du ikke ser etterslep betyr ikke at det ikke er der. akkurat som regnbuer på DLP proj. mange som ikke ser de men de som er allergiske mot de ser de på alle dlp proj som er laget(de med fargehjul) og kan desverre ikke ha det.

 

Men att etterslepet på denne skjermen er veldig lav og veldig få plages med det, tror jeg på!

Lenke til kommentar
bare fordi du ikke ser etterslep betyr ikke at det ikke er der. akkurat som regnbuer på DLP proj. mange som ikke ser de men de som er allergiske mot de ser de på alle dlp proj som er laget(de med fargehjul) og kan desverre ikke ha det.

 

Men att etterslepet på denne skjermen er veldig lav og veldig få plages med det, tror jeg på!

7056841[/snapback]

 

Jeg ser fortsatt ikke noe ettersleip, og når vi snakker om video fremmvisning så er det vel andre faktorer som kan spille inn på etterslep. Det jeg ikke ser, har jeg ikke vondt av.

 

staljin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...